باز هم اتفاق عجیبی برای استقلال رخ داد

باز هم اتفاق عجیبی برای استقلال رخ داد

علی فتح الله زاده که برای دهمین بار مدیرعاملی استقلال را برعهده داشت، هفته گذشته پس از رسوایی مدیریتی پیرامون حذف استقلال از آسیا و پرداخت نشدن مطالبات استراماچونی، بار دیگر از سمت خود استعفا داد اما این بار با استعفای او موافقت شد تا عمر مدیریتی اش کمتر از یک سال باشد. . استقلال در اولین بازی خود پس از استعفای فتح الله زاده از مدیرعاملی این باشگاه بهترین برد فصل خود را به دست آورد و موفق شد با نتیجه 6 بر یک تیم هواداران را شکست دهد.

نکته جالب ماجرا این است که 15 سال پیش و در اواسط لیگ هشتم این اتفاق برای استقلال افتاد و بلافاصله پس از استعفای فتح الله زاده از مدیرعاملی استقلال، آبی ها موفق شدند به پیروزی 6 گلی مقابل استقلال دست پیدا کنند. اهواز. این دیدار که در تاریخ 28 شهریور 1386 در ورزشگاه آزادی برگزار شد با نتیجه 6 بر صفر به سود آبی های تهران به پایان رسید.

در این دیدار فرهاد مجیدی و آرش برهانی هر کدام دو گل و هاشم بیک زاده و پیروز قربانی نیز هر کدام یک گل به ثمر رساندند تا استقلال با گل های فراوان به پیروزی خانگی دست یابد. حالا پس از 15 سال، تاریخ برای استقلال تکرار شده و آبی ها در اولین بازی پس از استعفای فتح الله زاده موفق شدند با 6 گل به پیروزی برسند.

دیدگاهتان را بنویسید