بافت فرش 8 تخته مسابقات قطر/ آواز خواندن تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی


ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906811

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال از خواندن سرود ملی توسط تیم ملی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامحسین زمان آبادی درباره برنامه های فرهنگی فدراسیون فوتبال در آستانه جام جهانی گفت: خوشبختانه این بار همه حضور داشتند چون جام جهانی در همسایگی ماست و ایرانیان زیادی از داخل و خارج از کشور برای تماشای مسابقات می آیند و ما باید حضور داشته باشیم. قادر به نگاه کردن به آنها از اجازه دهید پوشش فرهنگی. فعالیت های زیادی شروع شده و بیش از 300 هزار بسته فرهنگی آماده کرده ایم.

وی ادامه داد: سرود جام جهانی با خواندن محمد معتمدی آماده شده و احتمالا سرودی هم توسط بچه های تیم ملی خودشان خوانده می شود. آهنگ تقریبا آماده است و بچه ها باید برای تمرین بیایند. مشخص نیست لژیونرها می آیند و سعی می کنیم از بچه های داخل ایران استفاده کنیم. همچنین فراخوانی برای سرود ارسال کرده بودیم که 90 سرود ارسال و 64 سرود دریافت شد که من 16 سرود را گوش دادم. تلاش ما این است که آهنگی را انتخاب کنیم که مورد رضایت عزیزان تینجیری باشد.

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فرش های مسابقات قهرمانی جهان که 8 ورقه بود نیز در حال آماده سازی است. در مرحله گروهی سه تخته به کاپیتان ها می دهیم و از آنجایی که مطمئن هستم در مرحله بعد ادامه خواهیم داد، در حال آماده سازی تخته چهارم نیز هستیم. از طرفی 4 فرش دیگر به خود قطر، موزه فیفا، موزه آستان قدس و موزه المپیک می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید