بالاخره تکلیف مهدی طارمی مشخص شد

بالاخره تکلیف مهدی طارمی مشخص شد

در روزهای اخیر بسیاری از رسانه های معروف دنیا از جدایی مهدی طارمی از پورتو و انتقال او به یکی از تیم های اینتر، آرسنال، چلسی و … خبر دادند اما طبق اظهارات صریح این بازیکن، او در پورتو می ماند تا به این پرتغالی بپیوندید تا به ماجراجویی او در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد. به نوعی می توان گفت که گمانه زنی ها پیرامون این بازیکن به پایان رسیده است.

مهدی طارمی در بخشی از گفت و گو با اوجوگو گفت: من همیشه بهترین تلاشم را می کنم، این چیزی است که می توانم تضمین کنم. بیایید ببینیم در لیگ قهرمانان چه کار می توانیم انجام دهیم. تیم ما کیفیت بالایی دارد و احساس می کنم می توانیم کارهای مثبتی در لیگ قهرمانان انجام دهیم. بزار ببینیم چی میشه. همانطور که می دانیم، بسیار دشوار است و رقابت بسیار سختی است، اما ما می خواهیم جلو برویم و بهترین کار را انجام دهیم.

با این صحبت ها مشخص می شود که مهدی طارمی در پنجره زمستانی اردوی این تیم را ترک نخواهد کرد.

به گزارش مجله رکورد، باشگاه پورتو در تلاش است تا قرارداد مهدی طارمی را تمدید کند. طارمی یک فصل با پورتو قرارداد دارد. یعنی زمانی که 31 ساله می شوید و وارد 32 سالگی می شوید. به نظر می رسد پورتو علاقه مند است مهدی طارمی دوران حرفه ای خود را در این تیم فوتبال به پایان برساند. البته طارمی پیشتر گفته بود; او دوست دارد در پایان دوران فوتبالش به تیم پرسپولیس بیاید و فوتبالش را با این تیم به پایان برساند.

دیدگاهتان را بنویسید