تکلیف مهدی طارمی در تیم ملی مشخص شد

تکلیف مهدی طارمی در تیم ملی مشخص شد

وحید هاشمیان پس از بازگشت تیم ملی به ایران درباره نتایج این دیدار مقابل لبنان و سوریه گفت: خدا را شکر دو بازی خارج از خانه را بردیم. مسابقات سختی بودیم. خوشبختانه کل تیم ملی ایران نشان داده که امیدواریم و تا آخرین لحظه می جنگیم. دیروز بازی قدرتمندی انجام دادیم. خدا به ما کمک کند در 4 مسابقه آینده بازی های خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که مردم ایران خوشحال شدند. ما هنوز به ایده آل نرسیده ایم. وقت نکردیم یک بازی دوستانه انجام دهیم. این به خاطر خالی نبودن فیفا است. انشاءالله روز به روز بهتر و بهتر بتوانیم مطالبات مردم را برآورده کنیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به شرایط زمین های لبنان و اردن تاکید کرد: زمین ها خوب نبود. در نهایت فرزندان ما با هر شرایطی سازگار خواهند شد. نکته مهم پیروزی در دو دیدار بود.

هاشمیان درباره اعتراض بازیکنان به جوایز گفت: خدای نکرده مشکلات حل شود. بازیکنان تیم ملی سخت کار می کنند. شایستگی آنها بالاست و اگر خدا بخواهد باید مطالباتشان برآورده شود. بازیکنان ما فقط به دنبال خوشحالی مردم هستند و این را در زمین نشان دادند.

وی درباره ماجرای مهدی طارمی افزود: این موضوع خاصی نبود. مهدی طارمی یکی از بهترین های ما بود. خدا نکند با درایت اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال و اتحادیه اش قوی تر برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید