مهدی طارمی بازیکن خوب و الگوست/ تیم ملی فوتبال نماد غرور ملی است


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913066

رضایی مهدی طارمی را بازیکن و الگوی خوب خواند و گفت: باید به تمام افرادی که در کشور به ارزش های نظام احترام می گذارند و مایه مباهات هستند احترام بگذاریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: تیم ملی فوتبال مورد اعتماد همه و نماد ایران است، اگرچه مردم دوست داشتند در اولین بازی خود در جام جهانی قطر نتیجه بهتری کسب کنند اما واقعیت را باید پذیرفت. .

وی افزود: انگلیس به عنوان حریف ایران در بازی قبلی جام جهانی قطر تیم قدرتمندی بود که از نظر تاکتیکی 70 درصد توپ و میدان را در اختیار داشت اما مصدومیت دروازه بان باعث شوک بازیکنان شد.

رضایی با تاکید بر لزوم اتحاد بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در دیدار قبلی تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص بود که بازیکنان تمرین کردند اما انگیزه کافی در زمین نداشتند یا شاید هم تیم. متلاشی شد.بعد از خوردن چند گل شیراز».

سخنگوی فراکسیون ورزش شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تیم ملی مظهر غرور ملی است و بر این اساس مردم دوست دارند در اولین دیدارمان در جام جهانی قطر بازی را با نتیجه بهتر به حریف بدهند.

رضایی مهدی طارمی را بازیکن و الگوی خوب خواند و تصریح کرد: ما به عنوان نماینده و خدمتگزار مردم به همه افرادی که به ارزش های نظام در کشور احترام می گذارند احترام می گذاریم و باعث افتخار آنها هستیم.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در شورای اسلامی افزود: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در دیدار قبل تمام تلاش خود را کردند اما شرایط مهیا نشد.

رضایی با آرزوی موفقیت برای بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: امیدواریم بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بتوانند در مسابقات بعدی جام جهانی قطر دل مردم را شاد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید