تیم ملی تا پای جان برای کشور می جنگد/ مطمئنیم جام جهانی مملو از غرور خواهد بود


ساعت: 21:19
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909590

افتخار پوشیدن لباس تیم ملی مسئولیتی فراتر از کسب عناوین ورزشی است

وزیر ورزش و جوانان گفت: مطمئنیم خاطره این جام جهانی سرشار از سربلندی، ایمان و نوید آینده خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از تیم ملی فوتبال جام جهانی 2022 قطر گفت: به یک معنا در مراسم رونمایی از تیم ملی هستیم و تیمی را به قطر می فرستیم. و می گویم خوش آمدید.» بارها گفته ام که ای کاش فرصتی پیش می آمد که همه مدیران باشگاه دستشان را ببوسند و از آنها تشکر کنند. تا به امروز بازیکنان تیم ملی سربلند هستند و باعث سربلندی و شادی ملت بزرگ ایران می شوند، به ویژه در این دوره که فرزندان غیور کشور سریعترین صعودهای تاریخ را داشتند.از روزی که ورزشگاه شهید شیرودی بود. خانه قهرمانان کشور تا امروز که ورزشگاه آزادی خانه نشین شد، از هر منطقه از دریای خزر تا خلیج فارس شاهد رشد فرزندان این آب و خاک بودیم.

وی افزود: این رشد در تمامی رشته های ورزشی با تلاش مستمر و پرشور ورزشکاران، مدیران، کادر فنی و هواداران از سراسر سرزمین پهلوی ایران حاصل شده و نتایج آن را در مسابقات قهرمانی می توان مشاهده کرد. امروز در مراسم رونمایی از پیراهن و لباس تیم ملی به عنوان ورزشکاری که افتخار پوشیدن لباس تیم ملی را داشته ام می گویم افتخار پوشیدن این لباس مسئولیتی فراتر از کسب عناوین ورزشی است. نبردهای میادین ورزشی با شعار «مرگ بر ایران» توسط دختران و پسران دلاور ما که فرزندان راستین ایران هستند تعبیر می شود تا بجنگند و برای ایران عزت و اقتدار به ارمغان بیاورند.

وزیر ورزش در خصوص حمایت از تیم ملی گفت: با تمام ظرفیت در کنار ورزشکاران ارزشمند هستیم. دولت سیزدهم مردم از بدو تاسیس خدمات ویژه ای به ورزش ارائه می کند که برای اولین بار یا پس از سال ها شاهد نتایج آن هستیم. برای حمایت از تیم ملی و تسهیل حضور در قطر اقدامات متعددی با حمایت دولت انجام شده است. از جمله هماهنگی برای افزایش سهمیه بلیت، کاهش هزینه های سفر، بررسی آخرین شرایط ایران در جام جهانی و هماهنگی با نهادها و وزارتخانه های ذیربط و اقدامات حمایتی در این زمینه، پرواز ویژه با قطر و هماهنگی برای برگزاری جلسات تدارکاتی کم بود. بخشی از حمایت های دولت سیزدهم.

سجادی با تاکید بر موفقیت تیم ملی گفت: این ورزشکاران کشور تا پای جان برای ایران ایستاده و می جنگند. از هر نقطه ایران منتظر شروع جام جهانی و سربلندی پسران ایران هستیم تا شادی و هیجان را تجربه کنیم تا دوباره صحنه های بی نظیر را ببینیم و غرور کنیم. مطمئن هستیم که فوتبالیست های گران قیمت خواهند درخشید و خاطره این جام جهانی سرشار از حس غرور، ایمان و نوید آینده خواهد بود.

وی در پایان گفت: از حمایت های دولت، مدیران ورزشی کشور، فدراسیون فوتبال و همه مردم عزیز به ویژه سرمربی و کادر محترم تیم ملی و بازیکنان تشکر می کنم. خدا کند تیم ملی را تنها نگذاریم و سرود دیگری به افتخار تیم ملی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید