تیم ملی در سطحی که همه انتظار دارند می جنگد/ آرزوی ما شادی هواداران است


ساعت: 22:18
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909597

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از همه شما عزیزان عذرخواهی می کنم که با این شرایط در این مراسم زیبا حاضر نشدید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در تماس تصویری با محل برگزاری این مراسم گفت: از همه شما عزیزان بابت عدم حضور در این مراسم عذرخواهی می کنم. مراسم زیبا با این شرایط من به تمامی مربیان فوتبالیست های ایران برای سومین صعود متوالی به جام جهانی تبریک می گویم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: مطمئناً این یک دستاورد بزرگ برای فوتبال ایران است و همچنین از حضور در ایران در راه جام جهانی قطر بسیار خوشحالم و مهمتر از همه خوشحالم که یک جهانی دیگر دارم. قهرمانی جام حذفی با تیم ملی ایران در این مسابقات.» من در دنیای فوتبال حضور دارم.

وی افزود: معتقدم همه بازیکنان و کادرفنی و همه کسانی که در این سفر در کنار ما هستند برای کسب بهترین نتیجه و کسب افتخار، سربلندی و شادی فوتبال در کنار هم خواهند جنگید. آرزوی ما شادی برای هواداران فوتبال ایران است. بر اساس رفتاری که از بازیکنان دیده ام، آنها به این هدف خواهند رسید.

کی روش ادامه داد: از همه کسانی که ما را در این راه همراهی و حمایت می کنند متشکرم. این حمایت ها مایه افتخار است. ما در سطحی که همه انتظار دارند فوتبال بازی می کنیم و می جنگیم. هواداران ما به عملکرد ما افتخار خواهند کرد. اگر اجازه بدهید یک بار دیگر از شما تشکر می کنم که هدایت تیم ملی را در جام جهانی به من دادید. مایلم از این فرصت استفاده کنم و از همه کسانی که در مراسم امشب شرکت کردند تشکر کنم. امیدوارم ببینیم

دیدگاهتان را بنویسید