سردار سلیمانی بیش از 40 سال است که در خط مقدم مبارزه با تروریسم می‌جنگد

ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795747

ناصر شکریان امیری گفت: شخصیت شهید سلیمانی در عرصه حکومت داری باید برای همه مدیران جامعه اسلامی الگو باشد و تفکر جهادی می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات کشور باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح امروز در نشست تخصصی طرح تعالی مدیران دستگاه ها و دستگاه های تبلیغات اسلامی شهرستان های مازندران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها. سالروز شهادت سردار بزرگ ایران اسلامی و جبهه مقاومت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش و اولین سالگرد درگذشت عالم و اندیشمند و متفکر جهان اسلام مجاهد آیت الله مصباح یزدی. گفت: ایران اسلامی شهید سلیمانی در حل بحران ها و آشوب ها. موقعیت های بسیار خطرناک ملت های مظلوم منطقه مانند سوریه، عراق، افغانستان و… بر هیچکس پوشیده نیست.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: دلیل این محبوبیت منطقه ای و حتی جهانی این شهید والامقام مرهون همین مجاهدت ها و جانفشانی هاست.
وی با اشاره به مهمترین و شاخص ترین خصلت سردار قاسم سلیمانی در زمان حیاتش افزود: وی از هیچ کوششی دریغ نکرد و همواره مطیع دستورات ولی امر مسلمین جهان بود و بیش از چهل سال در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی جنگید. سال ها.
یکی از اعضای شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به 18 دی و دهه بصیرت و پیمان ملت با ولایت گفت: در سال های پس از انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی با شورش های فراوان توطئه های جهان استکبار به رهبری آمریکا و نقش برخی املاکی که از مسیر انقلاب و امام و رهبری جدا شدند و ملت حماسه 18 دی رخ داد.
شکریان امیری با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش و رحلت علامه مصباح یزدی تاکید کرد: بهره مند شوید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی و اهمیت آن در تحقق تمدن نوین اسلامی خاطرنشان کرد: جهانی شدن و شناخت برخی از قدرتمندترین کشورهای جهان از قدرتمندترین کشورهای جهان است. و معادلات پیشرفته در بسیاری از زمینه های علمی، نظامی، دفاعی و فضایی.
وی افزود: باید این بخش را در بخش های اقتصادی نیز با توجه به ظرفیت های غنی کشور تقویت و توسعه دهیم تا با برخی کارشکنی ها و توطئه ها مواجه نشویم و این بخش نیز نیازمند تلاش و تلاش فراوان است. “و تلاش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید