سردار سلیمانی خط مقدم استقلال ایران و بشردوستی جهانی بود


ساعت: 14:41
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920399

عباسی گفت: مردم به این باور رسیده اند که سردار سلیمانی در مسیر استقلال، نوع دوستی و انسان دوستی گام برداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عباسی نماینده مردم البرز در مجمع نمایندگان البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: رهبر معظم انقلاب حاج قاسم قومی ترین و ملی گراترین مردم ایران به شمار می رفتند.

عباسی با اشاره به اینکه بعد دینی و دلسوزی سردار سلیمانی نسبت به کشور در بالاترین سطح بود، افزود: متأسفانه عده ای برای خود نام ملی مذهبی گذاشتند اما به هر دو پایبند نبودند.

وی بیان کرد: راه سردار سلیمانی بر اساس ملیت و مذهب بود، حاج قاسم محبوب مردم متدین و دلسوز استقلال و پیشرفت کشور بود.

عباسی سردار سلیمانی را نیرویی انقلابی و جهادی به تمام معنا می داند و بیان می کند: هر زمان که کار را به دست انقلابیون سپرده ایم پیشرفت کرده ایم.

وی ادامه داد: افرادی که در عرصه های انقلابی خدمت کرده اند مانند حاج قاسم برای افرادی مانند شهید تهران مقدم که پدر موشک ایران است جایگاه قابل قبول و قابل قبولی دارند.

نماینده مردم کرج در مجلس با تاکید بر اینکه پیشرفت سلول های بنیادی نیز مرهون زحمات شهید کاظمی آشتیانی است گفت: مردم برای این افراد احترام خاصی قائل هستند.

عباسی افزود: انقلابیون یاد شده برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی و اعتلای کشور زحمات زیادی کشیدند و مردم با شنیدن نام آنها به خوبی از آنها یاد می کنند.

وی بیان کرد: مردم به این باور رسیدند که سردار سلیمانی در مسیر استقلال، نوع دوستی و انسان دوستی قدم برداشته است.

عباسی تصریح کرد: سردار سلیمانی به عنوان یک شیعه زمانی که شاهد ناآرامی در اقلیم کردستان بودیم یا برای مبارزه با داعش به مسیحیان پیوستیم به کردهای سنی کمک کرد.

نماینده مردم فردیس تصریح کرد: حاج قاسم در 5 سال پایانی عمر پربرکت خود در حالی که از جبهه تا زمان شهادت شجاع بود اما گمنام بود در کانون توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با خدا معامله کرد، گفت: هرکس در این نظام خالصانه کار کند و به فکر پیشرفت کشور باشد در بین مردم جایگاه ویژه ای دارد.

عباسی تشییع چند صد میلیونی شهید سلیمانی عراقی در کرمان را نشانه احترام ویژه مردم به این سردار دانست و افزود: مسئولین و مردم باید خدمت خالصانه را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید