آیت الله خامنه ای و سردار سلیمانی مهمترین حامیان ملت عراق در مبارزه با تروریسم بودند.


ساعت: 21:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917522

جنبش نجبا عراق با اشاره به اینکه حمایت جمهوری اسلامی ایران برای شکست داعش را فراموش نخواهد کرد، گفت: موثرترین راه مقابله با اشغالگری، گزینه نظامی است و راه حل دیگری وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نهضت مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه ای به مناسبت پنجمین سالگرد شکست گروه تروریستی داعش این پیروزی بزرگ را به شهدا، مجاهدان، مرجعیت و ملت عراق تبریک گفت.

به گزارش کانال تلگرامی نجبا، در این بیانیه با نگاهی به مراحل پروژه مخرب موسوم به خلافت داعش که از حمایت های مالی عظیم و پشتیبانی لجستیکی خارجی برخوردار بود، آمده است: مردم رنج دیده ما به یاد دارند که چگونه دشمنان تلاش کردند جان این افراد را بگیرند. مردم در این دوره ملت سقوط کرد.

این جریان با بیان اینکه مردم عراق فقدان حامی و خیانت برادران را به یاد آوردند، تصریح کرد: ظهور مقاومت اسلامی در قالب نیروهای حشدالشعبی، معادله را تغییر داد. . فرزندان شریف ملت عراق که داوطلبانه در صفوف بسیج مردمی قرار گرفتند نمی توانند کسانی را که در آن لحظات سخت در کنارشان بودند فراموش کنند.

نجبه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه آن حضرت آیت الله سید علی خامنه ای (دامظله) برجسته ترین حامیان ملت عراق بودند، ادامه دادند: سردار دلاور لشکر اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را فرستادند. ، برای کمک به ما برادران شهید سلیمانی از سپاه پاسداران و مجاهدان صالح از حزب الله لبنان به همراه شهید حاج ابومهدی المهندس که از فرماندهان میدانی دلیر، شهید جاوید عراق فرمانده حشد الشعبی و معمار پیروزی ها بود. نیز فراموش نشدنی هستند

در بخش بعدی بیانیه نُجَباء با یادآوری سنگسار رژیم های متخاصم در مسیر مقابله با تروریسم تکفیری آمده است: به کوری چشم دشمنان عراق به برکت حضرت صاحب الامر عجله تعالی فرجه الشریف و خون شهدای صالح ما و مقام مراجع عظام تقلید و مجاهدان غیور، پیروزی روشنی در پیش است. آمد، لشکر تاریکی شکست خورد و هر که پشت سر آنها بود، ضربه مقاومت او را گیج کرد و تمام نقشه های شومش نقش بر آب شد.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه قدردانی برای تداوم این پیروزی کافی نیست، بلکه باید در حفظ روحیه، وحدت، حسن شهرت، ایمان راسخ و تحکیم روابط الحشد با گروه های خیرخواه کوشید و خاطرنشان کرد: از این فرصت بزرگ برای تجدید استفاده استفاده می کنیم. ما از موقعیت خود برای نفی اشغال استفاده می کنیم و معتقدیم موثرترین راه مقابله با آن گزینه نظامی است و راه حل دیگری وجود ندارد.

نهضت شریف مقاومت اسلامی در نهایت تاکید کرد که با خداوند متعال، حضرت صاحب الامر ائله الله تعالی فرجه الشریف، مراجع عظام و فرزندان امت اسلامی عهد بسته است تا سپر مستحکم و تسخیر ناپذیر باشد. قلعه و سربازی همیشه آماده برای محافظت در برابر وسوسه ها و خطرات و در مسیر تعالی. ، عزت، پیشرفت و شکوفایی عراق را تلاش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید