تیمی با امکانات در لیگ برتر که برای بقا می جنگد! + تصاویر


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839501

تساوی ها و باخت های متوالی تیم نفت و گاز گچساران در رقابت های لیگ دوم و نهم جدول رده بندی این فصل از روز بد فوتبال این کشور خبر می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس; روز گذشته تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران و شهدای رزکان البرز در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال دسته دوم کشور در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند. همچنین سجاد سالی به عنوان کمک داور و احمد رمضانها به عنوان داور چهارم این دیدار را لمس کردم.

با توجه به نتایج بازی های قبلی نفت گچساران و امتیازهای زیادی که این تیم در رقابت های این فصل از دست داد، در این دیدار خارج از خانه باید امتیاز کسب می کرد تا حداقل فاصله خود را با تیم های انتهای جدول افزایش دهد. تیم شهدای رزکان کرج که در جدول رقابت های لیگ دو نیز از جایگاه مطلوبی برخوردار بود، موفق شد با نتیجه دو بریک نفت گچساران را از میدان به در کند.

با این تفاسیر، تساوی ها و باخت های متوالی تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دوم و حضور در رده نهم جدول رقابت های این فصل، هفته هاست که اخباری مبنی بر وضعیت نابسامان فوتبال این کشور به گوش می رسد. صعود به لیگ یک کنار گذاشته شده است، اما این روزها درخواست دیگری می خواهند، فقط برای ماندن در لیگ دو.


ad6df356 597b 491c 91bf 5be1b866c19c خبر خاکستری

نفت و گاز گچساران به گفته بسیاری از کارشناسان ورزشی و مربیان برتر فوتبال کشورمان، زیرساخت ها و امکانات یک تیم لیگ برتری است اما نتایج ضعیف این تیم در این فصل از رقابت ها بسیار ناامیدکننده بود، هرچند می توان ادعا کرد که بازی ها . ضعف سایر تیم ها در این فصل از رقابت ها نفتی ها را تاکنون از سقوط به دسته های پایین نجات داد.

این در حالی است که سرمربی نفت و گاز گچساران در گفت و گو با اصحاب رسانه در این خصوص گفت: بالای 90 درصد تیم های گروه ما با بودجه ای حدود 10 تا 15 میلیارد تعطیل و به مسابقات اعزام شدند. در حالی که بودجه تیم ما خیلی کم بود قطعا جزو کم بودجه ها بودیم و اکثر بازیکنان با قرارداد سفید در خدمت باشگاه بودند.

عزیز فریسات در زمانی صحبت می کند که بسیاری از تیم های برتر این مسابقه حتی با پیمودن صدها کیلومتر با اتوبوس های فرسوده برای رقابت، حتی برای تامین آب معدنی بازیکنان خود با مشکل مواجه هستند. در شهرهای اطراف هم مجبور به اجاره چمن هستند اما به گفته متولیان بودجه امسال تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نسبت به سال های گذشته رشد کرده است و این در حالی است که بیشتر مسابقات میهمان هم پروازی و هتلی است. این تیم پنج ستاره نیز میزبان بازیکنان، کادر فنی و … بود


c95ed37b 1d38 4d22 ae1c 0618452a64a2 خبر خاکستری

با این حال سرمربی نفت و گازگکساران در بخشی از اظهارات خود گفت: با توجه به امکانات خوبی که در اختیار باشگاه است، باید این همدلی و اتحاد در فصول آینده برای نظارت بر حضور تیم نفت و گاز در لیگ دسته اول حفظ شود. این اتفاق خوب به زودی همراه با اصلاح ساختار، تثبیت شرایط اداری و مالی و ایجاد مکان نسبتا مناسب برای راه اندازی مجدد و استانداردی که شروع شده است، رخ خواهد داد.

با این حال تیم نفت و گاز گچساران تا پایان هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال دسته دوم کشور پنج برد، هشت باخت، 11 تساوی کسب کرد و با 26 امتیاز در رده نهم جدول گروه اول قرار گرفت.

تیم چهارم پیام توس خراسان، آبی پوشان تهران، بعثت کرمانشاه و شهرداری بم تعقیب کنندگان جدی نفتی های گچساران در این مسابقات هستند. او تعیین خواهد کرد، هرچند سقوط تیم بوچر ایرانیان قبلا در رده پایین به ثبت رسیده است.


3fd47be1 f7d9 4b7a 9d75 a70e08281cc7 خبر خاکستری

به همین دلیل است که در نهایت تصمیماتی که مدیران باشگاه برای موفقیت تیم در نظر خواهند گرفت، مورد احترام کارشناسان، رسانه ها و هواداران است و موفقیت تیم های ورزشی به ویژه فوتبال آرزوی قلبی همه گچران است. نقاط ضعف تیم نظرات و تجربیات کارشناسان، پیشکسوتان، ورزشکاران، هواداران و هواداران مسائلی است که برای تهیه نقشه راه جدید در ورزش گچساران موثر و حیاتی خواهد بود.

تیم نفت و گاز گچساران در این دوره از مسابقات با تیم های سپید رود رشت، شهرداری بندرعباس، چوکتالش، شهدای رزکان کرج، پیام توس خراسان، بعثت کرمانشاه، آبی پوشان امید تهران، شهید اورکی اسلام، نیرو تهران، ماهشهر به رقابت پرداخت. شهدای شهرداری، بوشهر ایرانجون و بابلسر در یک گروه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید