بانوی سی ساله ای که از معبد امام حسن مجتبی تا آرامگاه سردار دل راه افتاد!

ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796691

بانوی 55 ساله کهگیلویه و بویراحمدی به عشق سردار دلا مسیر 905 کیلومتری حرم امام رضا (ع) مشهد تا مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان را طی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان ، کبری جعفریان زن 52 ساله اهل شهرستان سی سخت در استان کوکیلویه و بویراحمد با ارادت خود به سردار دلا در راه مقاومت گام نهاد و امنیت امروز خود را مدیون است. به او و شهدای مدافع حرم سردار شهید قاسم سلیمانی آن را تصاحب می کند.


این بانوی فرماندار سی سختی با حضور بر مزار شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) سیدجواد جهانی و محمد اسدی در پارک خورشید مشهد تصمیم گرفت مسیر 905 کیلومتری مشهد الرضا(ع) را پیاده طی کند. به آرامگاه سردار دل در کرمان.

کبری جعفری در گفتگو با خبرنگاران کرمان به اهداف خود اشاره کرد و گفت: اهداف متعددی داشتم که اولی به نیابت امام زمان (عج)، دومی پای فرسوده حضرت رقیه، سومی در 42 سالگی. مبارزه، شهادت مظلومانه حاج قاسم، تا حدودی از این خدمات صمیمانه قدردانی می کنم سردار.

وی ادامه داد: ما مدیون ایشان هستیم و من این حرکت را برای سلامتی همه مردم ایران و انتقال دشمن به قمارباز اسرائیل و شرابخوار ترامپ که فرمانده عزیزمان را به عنوان آقای اباعبدالله الشریف کشتند آغاز کردم. -حسین.»
شهید آوینی در این سفر همراه من بود

این بانوی بزرگوار افزود: 25 روز طول کشید تا به هدفم برسم. در عرض 25 روز با پای پیاده به مزار مطهر این شهید عزیز رسیدم.

وی گفت: من اول به خدا و سپس به امام خمینی(ره)، شهدا و حضرت زینب(س) و شهید حاج قاسم سلیمانی ایمان آوردم و امیدوار بودم که بتوانند برای من این کار را انجام دهند.

جعفریان به ذکر خاطراتی از مسیر پرداخت و تاکید کرد: در شب تاریک قدم می زدم. حدوداً شب دهم بود که ساعت چهار صبح به عبادت عاشورا رفتم که ترس و تاریکی مرا فرا گرفت، چشمانم را بستم و شهیدان حضرت زینب و حاج قاسم را صدا زدم ما.

وی ادامه داد: طبق وصیتی که برای شهدای عزیز داشتم این صحنه یعنی درگیری با شهید آوینی را تماشا کردم. آنجا بود که پاهایم زنده شد و اراده ام برای ادامه راه قوت گرفت و در این راه امنیت این شهدا مرا تامین کرد.«از من خواستند امروز در سردار استراحت کنم.

جعفریان در پایان خاطرنشان کرد: همچنین از فداکاری همه مردم شریف کرمان مانند شهید و سرداری که مکتب حسینی را در دل کویر ساختند و تحویل دادند و ایشان نیز تدریس و مکتب را تأسیس کردند تشکر می کنم. مقاومت در برابر ما


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید