باور دارم که بازیکنان سپاهان بسیار باکیفیت و حرفه‌ای هستند

سرمربی سپاهان:

سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال از کیفیت بالای بازیکنانش تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


، سپاهان و الهلال فردا پنجشنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آنها در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می روند. خوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الهلال در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم استقبال خوبی از الهلال شود و برای آنها آرزوی بهترین ها را دارم که به کشوری فوق العاده و جو بسیار خوب آمده اند. . من در یک استادیوم خوب زندگی خواهم کرد.

وی درباره ادامه روند مثبت سپاهان گفت: فوتبال هیچ وقت مثل قبل نیست. بازیکنان ما تلاش کردند و توانستند به مرحله بعد صعود کنند. بدون کیفیت بازیکنان نمی توانم کاری انجام دهم. هیچ تنش و استرسی روی بازیکنان نیست و هیچ توقعی نداریم. تنها آرزوی من این است که کاری کنیم که بعداً به یاد بیاوریم که تفاوت ایجاد کرده ایم. در زندگی شخصی ام نیز تیمی را هدایت کرده ام. الان خوشحالم ولی فردا رو نمی دونم.

وی درباره احتمال پیروزی سپاهان مقابل الهلال گفت: هر روز انتظار بهترین ها را دارم. معتقدم بازیکنانم این کیفیت را دارند. یکی از اسامی رامین رضایان است که در این جلسه حضور داشت. همه ما حرفه ای هستیم و بهترین شرایط را برای خود می خواهیم. این فقط یک مسئله اعتقادی است و این مهم است.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که انگیزه خاصی برای رویارویی با الهلال، تیم سابقش و عیسی دارد، گفت: در حال حاضر سرمربی سپاهان هستم نه الهلال. من در گذشته زندگی نمی کنم و اکنون با شما هستم. گذشته تمام شده است. اگر از من بپرسید که آیا دوستی در این کشور دارید، باید بگویم بله. من هنوز آنها را دوست دارم، اما در حال حاضر اینجا هستم و سعی می کنم بهترین عملکردم را در سپاهان ارائه دهم. فکر من در حال حاضر با این تیم است.

وی درباره شور هواداران سپاهان و هواداران ایرانی در فوتبال گفت: ما در ایران هستیم. ایران متفاوت است و فضای دنیا فوق العاده است. ورزشگاه الهلال هم زیباست و بازی زیبایی را در این ورزشگاه خواهیم داشت. برای تیم هایی مثل الهلال جو ورزشگاه نقش جهان طبیعی است. فردا اولین دیداری است که بانوان در ورزشگاه حضور دارند. فردا با حضور آنها فضای بهتری مثل عربستان خواهیم داشت. تفاوت در تعداد هواداران است که فکر نمی کنم به تعداد هواداران ما برسد. با این حال در مجموع شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود.



آیا این خبر مفید بود؟