ایران توانایی و دانش تولید کالاهای باکیفیت را دارد

وی با اشاره به گشودگی کشور به روی محصولات باکیفیت خارجی افزود: البته هدف ما این نیست که بگوییم همه کالاها باید تولید داخل باشد و ایران را از پیشرفت سایر کشورها محروم نخواهیم کرد.

فرمانده استان صاحب الامر(عج) قزوین گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه خودروسازی فرمودند یا خوب انجام بده یا وارد کن، این جمله در مورد سایر صنایع هم صدق می کند، زیرا تولیدکنندگان باید آگاه باشید که اگر این کار را نکنند از عشق و حمایت مردم ایران برای تولید محصولات مناسب و با کیفیت محروم می شوند.


کارمندان باید وارد کار میدانی شوند

رفیعی عطانی با تاکید بر اینکه مردم و کارکنان با تلاش می توانند روزهای خوبی را رقم بزنند، گفت: مشکلات با پشت میز نشینی حل نمی شود و باید روی زمین نشست.

وی به برخی قوانین اصلاح نشده به عنوان مهمترین موانع تولید اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از قوانین بیمه ای مربوط به چندین سال قبل است یا قوانین مربوط به رفع مشکلات امروز دیگر کارایی ندارد.

فرمانده استان صاحب الامر(عج) قزوین بر اهمیت کار میدانی و لزوم تغییر برخی قوانین تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در حالی که تولیدکنندگان با علاقه و اشتیاق کامل درباره مشکلات و موانع کار خود صحبت می کنند، مسئولان نیز باید مراقب باشند. حضور در میدان و درک تفاوت ها. مشکلات را پیدا کنید.

رفیعه عطانی ادامه داد: در واقع مسئولان باید با پایبندی به مدیریت جهادی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند سال گذشته بر آن تاکید داشته اند وارد میدان شوند چرا که تنها با حضور در میدان می توان نسبت به مسائل و مسائل آگاهی پیدا کرد. حل مشکلات

وی افزود: مسئولان برای اینکه تصمیمات عجولانه نگیرند می توانند در مورد بخشی از کارهایی که به صورت میدانی انجام می شود تصمیم گیری کنند و بقیه را به زمان دیگری موکول کنند و با بررسی همه مستندات مشکلات را حل کنند.

شرکت های حمایتی باید جدی گرفته شوند

فرمانده استان صاحب الامر(عج) قزوین بر حمایت از شرکت های خصوصی تاکید کرد و گفت: راه اندازی یک واحد تولیدی بسیار پرهزینه تر از حمایت از شرکتی است که کارگران آن به دلیل تعطیلی آن واحد بیکار شده اند، بنابراین بحث حمایت مطرح می شود. باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت اعتماد مردم به تولیدات داخلی گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در صورت احساس رضایت مردم از خرید محصولات داخلی ادامه خواهد داشت و به خرید محصولات ایرانی ادامه می دهند.

رفیعی عطانی از بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین خبر داد و اظهار داشت: قطعا با توان و دانش موجود در ایران می توانیم در کنار هم کارهای خوبی انجام دهیم.

فرمانده استان صاحب الامر(عج) قزوین در پایان گفت: از مردم انتظار دارم با اعتماد و خرید خود رونق این حوزه را تضمین کنند و سازندگان نیز با تلاش جدی در موضوع کیفیت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید