باید به سهراب وقت داد. کیانوش در حال تمرین است


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893500

وزن وزنه برداران دلیل دعوت نشدن آنها به اردوی تیم ملی است

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: چهار نفری که به اردوی تیم ملی دعوت نشده اند به دلیل رده ای است که در آن قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره برگزاری اردوی تیم ملی در بابلسر گفت: هوای بابلسر خوب است و اردوی خوبی داریم. برای دیدار بحرین و کلمبیا باید از بین 20 نفر دعوت شده به اردو، فقط 3 نفر انتخاب شوند. البته در وزن 73 کیلوگرم نیز می توانیم نماینده داشته باشیم. بازی های آسیایی قرار نبود برگزار شود اما بین بازی های جهانی و همبستگی کشورهای اسلامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تیم جدیدی را به اردوی بازی های آسیایی دعوت کرده ایم. ما در واقع دو تیم هم برای جام جهانی و هم برای جام ملت های آسیا داریم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره مبنای انتخاب این 20 نفر گفت: در حال حاضر در ایران 24 وزنه بردار داریم، چهار نفری که به دلیل دسته بندی به اردوی تیم ملی دعوت نشدند. ، نتوانست عملکرد مورد نیاز را انجام دهد.

وی افزود: امیرالهوکی تمرینات لازم را نداشت. در دسته تا 102 کیلوگرم افراد زیادی حضور داشتند و آمادگی بیشتری داشتند.

علی حسینی درباره آخرین اخبار کیانوش رستمی و سهراب مرادی گفت: مرادی عمل جراحی خود را به پایان رسانده و از نظر روحی آماده است. باید برای آماده شدن برای وزنه برداری زمان گذاشت. رستمی هم تمرین می کند و می خواهد سربلند باشد.

وی در گفتگو با رادیو ورزش اظهار داشت: در حال حاضر هیچ فردی برای حضور در تیم ملی قطعی نشده است و همه در تلاش و تمرین برای انتخاب بهترین ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید