سهراب و کیانوش را دعوت کردیم اما آنها به اردوی تیم ملی نیامدند / همه وزنه برداران باید قوانین را رعایت کنند.

ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786572

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: این اقوام را قبل از جام جهانی به اردو دعوت کردیم اما به تنهایی نیامدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره حضور ملی پوشان در جام جهانی گفت: اردوی تیم ملی در حال انجام است و سه هفته دیگر تیم به جام جهانی اعزام می شود. ما به این تیم برای جام جهانی خوشبین هستیم. قهرمانان ارزشمندی در این مسابقات حضور دارند و امیدواریم فرزندانمان عملکرد خوبی داشته باشند.

وی در خصوص رفع مشکلات سهراب مرادی و کیانوش رستمی گفت: درهای فدراسیون به روی همه قهرمانان کشوری باز است به همین دلیل این اقوام را قبل از جام جهانی به اردو دعوت کردیم اما به تنهایی نیامدند. در حال حاضر در را نمی بندیم، اما چارچوبی برای بازدید از کمپ وجود دارد که همه باید آن را رعایت کنند. عزیزانمان را بعد از جام جهانی برای بازی های آسیایی دعوت می کنیم که تیم به موقع تماس گرفت. آنها باید در اردوها حضور داشته باشند و این امری ضروری است.

مرادی در خصوص انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: وضعیت فدراسیون جهانی از نظر تصمیم گیری ناپایدار است بنابراین ممکن است انتخابات به تاخیر بیفتد. نامزدها هنوز معرفی نشده اند و این موضوع جای تردید دارد. چون در تاریخی که باید نامزدها اعلام می شد این کار انجام نشد بلکه به فدراسیون ها گفته شد که کارشان را بکنند. وضعیت فدراسیون جهانی باید مشخص شود اما اگر انتخابات به تعویق بیفتد ریسک است زیرا IOC با تاریخ های مشخص سهمیه به فدراسیون های جهانی امتیاز می دهد.

وی با اشاره به انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: نمی دانم چه زمانی انتخابات برگزار می شود و هنوز زود است که درباره آن صحبت کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در پایان درباره قوانین جدید ابلاغی به فدراسیون ها گفت: تعلیق و موارد مشابه باید کنار گذاشته شود و خودمان در داخل تصمیم بگیریم. برخی از روسای فدراسیون ها از آیین نامه ها و آیین نامه هایی انتقاد کرده اند که باید مورد توجه قرار گیرد. جلساتی هم برگزار شده و فکر می کنم با این جلسات ابهامات برطرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید