با اجرای این پنالتی شرایط بازی تغییر می کند


ساعت: 18:37
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920879

بازیکنان استقلال پس از تساوی مقابل مس رفسنجان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آرش رضوند پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل مس رفسنجان درباره مصدومیتش گفت: پارگی عضله پایم وجود دارد و در حال حاضر فیزیوتراپی می کنم و امیدوارم هر چه زودتر خوب شود.پزشکان گفتند سه تا پنج زمان می برد. هفته ها و اینکه باید منتظر بمانم تا عضله ام خوب شود.

وی در پاسخ به تماشای بازی با مس از روی سکوها گفت: خیلی سخت بود. فشار و استرس سکوها بیشتر است زیرا شرایط بازی را درک نمی کنیم.

بازیکن استقلال به پنالتی تیمش در نیمه اول اشاره کرد که توسط داور گرفته نشد و مسی هم احساس کرد داور باید برای آنها پنالتی می گرفت. همه چیز را که نگاه کردیم واضح بود. این صحنه بسیار تاثیرگذار بود. اگر داور در آن صحنه به ما پنالتی می داد شرایط فرق می کرد. برای آنها پنالتی بود و داور باید آن را می گرفت. داور برای ما پنالتی صد در صد اجرا نکرد که خیلی روی روند بازی تاثیر گذاشت.

رضاوند درباره عملکرد بسیار خوب مس رفسنجان مقابل استقلال گفت: مس یکی از تیم های خوب لیگ است. مقابل آنها خوب بازی کردیم اما در دقایق پایانی بازی چون استرس ما زیاد بود و تیم ما دوباره بازی کرد، موقعیت های زیادی به مسی دادیم. هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال نمی تواند موقعیت ایجاد کند، خاطرنشان کرد: فکر می کنم آمار تیم ما مشخص است و از نظر موقعیت آفرینی تیم اول لیگ هستیم. تیم ما چند بازیکن مصدوم دارد و غیبت آنها روی عملکرد تیم ما تاثیر می گذارد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که لیگ بیست و دوم لیگ جذابی نیست، گفت: به نظر شما بازی استقلال و مس رفسنجان زیبا نبود؟

مرادمند: زدن آن پنالتی باعث تغییر بازی می شد

محمدحسین مرادمند درباره شدت مصدومیتش که منجر به تعویضش در نیمه اول دیدار مقابل مس رفسنجان شد، گفت: فردا باید ام آر آی انجام دهم تا مشخص شود که وضعیت چگونه است. من مصدومیت همسترینگ دارم.

وی درباره تساوی استقلال در آن دیدار گفت: فقط متاسفم که سه امتیاز را از دست دادیم.

مدافع آبی ها درباره صحنه مشکوک پنالتی نیمه اول گفت: اگر داور پنالتی اول را می داد شاید روند بازی عوض می شد و اتفاقات دیگری می افتاد.

مرادمند درباره درگیری دو تیم در پایان نیمه اول گفت: فکر می کنم برای فوتبال خوب نیست و باید فوتبال بازی کنیم و از آن لذت ببریم.

مهدی پور: داور صددرصد پنالتی ما را نگرفت

مهدی مهدی پور پس از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: امروز روز خوبی برای استقلال نبود و می توانستیم بهتر باشیم اما داور برای ما پنالتی نگرفت. بازیکن حریف ضربه ای به مچ پایم زد و داور اشتباه نکرد. دارو نزدیک صحنه بود و صد در صد پنالتی نگرفت. مچ پایم ورم کرده و داور نزدیک به صحنه بود.

وی افزود: خود داوران حساسیت ایجاد کردند. داور هندی بازیکن حریف را اخراج نکرد که 100 درصد پنالتی بود. بازیکن حریف به عنوان دروازه بان توپ را گرفت. در کل امروز بهترین روز من نبود و امیدوارم بتوانم در ادامه فصل به تیم کمک کنم. امروز شرایط ما در تیم خوب نبود و این برای بزرگترین تیم ها هم اتفاق می افتد. بنابراین ما به چیزی که می خواهیم نمی رسیم و باید خیلی قوی باشیم. استقلال قبل از تعطیلات تیم بهتری بود و تعطیلات برای ما کشنده بود و ما را نگران کرد.

حیدری: عرببراقی می خواهد خاص باشد!

خسرو حیدری پس از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: داور بین تیم ها کارت زرد می داد که دید کارتی نگرفتم به من کارت نشان داد با وجود اینکه به داور گفتم کارت زرد داد. اشتباه در بازی با گل گهر و مربی ما اخراج شد امروز اگر برای ما پنالتی می گرفت اوضاع فرق می کرد. من واقعا نمی دانم داور چه فکری می کند. آیا او می خواهد این کارها را انجام دهد خاص باشد؟ ما این چیزها را از آقای فغانی ندیدیم. صدای آقای ساپینتو بلند است. دو مربی صحبت می کردند که آقای صادقی جلو آمد و فضا را عوض کرد. آقای بهزاد گلم پور حمله ابراهیم صادقی را دید و خواست جلوی او بایستد. از آقای صادقی انتظار بیشتری داشتم.

سرمربی استقلال گفت: داور می تواند کمک زیادی به آرامش مربیان در بازی کند. داور حالا تصمیم می گیرد کارت نشان دهد. او باید روی بازی تمرکز کند. داور 100 درصد اشتباه هند را نگرفت و اگر می گرفت، روند مسابقه عوض می شد. نه، نیازی به اسپویل نیست، اما وقتی دو سرمربی با هم صحبت می کنند، دلیلی برای دخالت کمک مربی وجود ندارد، اما ابراهیم صادقی به یعقب گفت.
آره آمدند و دخالت کردند و آقای گلمپور هم به همین دلیل کارت قرمز گرفت. قضاوت امروز خیلی بد بود و اگر پنالتی در هند نبود، دیگر در فوتبال نبودم.

دیدگاهتان را بنویسید