با احداث گاوداری درب گنبد برای 200 نفر شغل ایجاد می شود


ساعت: 16:28
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896082

مدیر دامپروری هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

رجبی گفت: احداث گاوداری 6 هزار راسی در درب گنبد برای 200 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، یحیی رجبی در نشست بررسی احداث گاوداری 6000 راسی در دروازه تپه کوهدشت با بیان اینکه اقدامات بعدی مسئولان شهرستان کوهدشت در راستای احداث 6000 رأسی انجام شد، گفت: گاوداری سر در کوهدشت نشان از اهمیت اراده برای همکاری همه جانبه در این زمینه دارد.

وی افزود: از سال های گذشته با پیگیری های انجام شده برنامه ها را در حوزه های کشاورزی برای سرمایه گذاری در دام گسترش دادیم چرا که وقتی همه شرایط برای سرمایه گذاری فراهم باشد می توانیم کمک کنیم.

مدیر زراعت دام ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کشور تصریح کرد: باید شرایط به گونه ای باشد که تمامی امکانات برای کار اعم از زیرساخت ها فراهم شود تا برای توجیه اقتصادی برنامه داشته باشیم از جمله. راه و برق که از مهم ترین عوامل ضروری هستند در این راستا است که می توان شرایط طرح سرمایه گذاری وبستر را توجیه کرد.

وی با اشاره به اینکه تامین آب پایدار یکی از ارکان اصلی طرح های دامپروری و کشاورزی است، تصریح کرد: با احداث این گاوداری در منطقه درب گنبد کوهدشت برای 200 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود و با توجه به آن نزدیک بودن به مرز امکان صادرات به عراق فراهم می شود و مناسب است و امکان فراهم شدن بستر برای بسته بندی گوشت وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید