دامداری 6000 راسی درب تپه کوهدشت احداث می شود


ساعت: 16:27
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896079

مرادی با اشاره به لزوم استفاده از دانش روز کشاورزی و دامپروری گفت: مزرعه ای برای 6 هزار راس دام در گنبد کوهدشت احداث می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، محمد مرادی در نشست بررسی احداث دامداری 6 هزار راسی درب گنبد کوهدشت گفت: بحث کشاورزی و اولویت آن در استان های کوهدشت و لرستان یکی از مهم ترین مباحث است. مسائل این استان و شهرستان».

وی با اشاره به لزوم استفاده از دانش روز برای کشاورزی و دامپروری، افزود: در زمینه اشتغالزایی و راه اندازی یک پروژه اقتصادی، تلاش یک چیز است و دانش و علم روز از دیگر موارد مهم در این زمینه است.

فرماندار کوهدشت گفت: باید به سمت به روز رسانی دانش کشاورزی و دامپروری حرکت کنیم که با پیگیری های نماینده مجلس و اراده مردم برای آینده شاهد تحولی در حوزه دامپروری در این خواهیم بود. شهرستان با حمایت ستاد اجرایی حضرت امام (ره).

وی با اشاره به اینکه ظرفیت سرمایه گذاری در کوهدشت مطلوب است، تصریح کرد: برای راه اندازی پروژه های ایجاد اشتغال نیازمند اراده جدی برای اجرا و تسریع در آنها هستیم.

وی افزود: در منطقه درب گنبد کوهدشت همه شرایط برای ایجاد گاوداری 6 هزار راسی وجود دارد.

مرادی گفت: نیروی انسانی متخصص، تاسیسات آب و خاک، برق و راه… از جمله امکانات زیربنایی مناسبی است که شرایط مطلوبی را برای اجرای پروژه فراهم کرده است.

فرماندار کوهدشت گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و اجرایی شهرستان واستان در حال فعالیت هستند و انتظار داریم ستاد اجرایی با نگاه مثبت پروژه را اجرا کند و از دانش روز در این زمینه استفاده کند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مزایای این طرح ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و صادرات گوشت و لبنیات به عراق است و این طرح در صورت اجرا برای 200 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می کند.

مرادی گفت: این طرح موجب تحرک اقتصادی و امنیت غذایی و همچنین ایجاد صنایع کوچک در کنار آن و تشویق مردم محلی به سرمایه گذاری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید