با افتتاح پروژه های آبرسانی بستک 500 نفر از آب شرب پایدار بهره مند می شوند.


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892862

پیرگیبی با اشاره به پروژه های آبرسانی شهر بستک گفت: دو پروژه آبرسانی برای اسکان 100 خانوار روستای نهند و توسعه شبکه روستای مجدان امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ در سومین روز از هفته دولت با حضور بستان سرپرست فرمانداری بستک، خجت الاسلام والمسلمین کایدی امام جمعه این شهرستان، سرهنگ صادقی دبیر قرارگاه توسعه و عمران سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان استان و جمعی از کارکنان پروژه های آبرسانی شهرستان بستک.

محمدعلی پیرگیبی مدیر امور آبفای شهرستان بستک با اشاره به پروژه های آبرسانی این شهرستان گفت: دو پروژه آبرسانی برای اسکان 100 خانوار روستای نهند و توسعه شبکه این روستا. مجدان در آن روز گشوده شد و به بهره برداری رسید.


2994bba6 1cac 4a96 ad1e b836dfbcdd50 خبر خاکستری

وی با اشاره به حجم عملیات این پروژه ها افزود: به منظور تامین نیاز آبی مشترکان نخند و مگدان، 7 کیلومتر شبکه توزیع با نصب انشعاب ها نصب شد.

پیرگیبی اعتبار هزینه شده در این پروژه ها را 570 میلیون تومان عنوان کرد که با همکاری و مشارکت قرارگاه توسعه و عمران سپاه امام سجاد(ع)، بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، دهیاری و سازمان اسلامی انجام شد. شورای روستاهای نهند و مجدان و گروه های جهادی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها جمعیتی بالغ بر 500 نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید