با تشکر از جمشید هاشم پور برای 40 سال حضور در سینما


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881379

مراسم اکران خصوصی فیلم «روز ششم» در مجتمع سینمایی صبا مال برگزار شد و از جمشید هاشم پور به پاس بیش از ۴۰ سال تلاش در سینمای ایران با اهدای هدایایی تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اکران خصوصی فیلم روز ششم به کارگردانی خجت قاسم زاده در مجتمع سینمایی صبا مال با حضور عوامل فیلم، بازیگران و اصحاب رسانه برگزار شد.

اجرای این برنامه توسط نجمه جودکی و باک نوری اجرا شد و در اولین قسمت این برنامه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از عوامل و تهیه کنندگان فیلم قدردانی شد.

نجمه جودکی در این بخش اعلام کرد که حدود 9 ماه است که برای همیشه از بازیگری در تلویزیون خداحافظی کردم، سلام کردم به سینما و دنیای سینما برایم بسیار زیباست.

مهران احمدی در پاسخ به نجمه جودکی به شوخی گفت: داریم از سینما خداحافظی می کنیم، به شما توصیه می کنم به تلویزیون برگردید، چون سینما چیزی ندارد و اگر بخواهید می توانم شما را به مدیران تلویزیون سفارش کنم.

در بخشی دیگر از این مراسم کلیپی با حضور خجت کاسم زاده اصالتا جمشید هاشم پور پخش شد و هدایایی به پاس بیش از 40 سال تلاش در سینمای ایران به وی اهدا شد.

سپس جمشید هاشم پور نیز با تشکر از حاضران گفت: بسیار ممنونم که در این عصر رکود سینما، مخاطب برای تماشای فیلم به سینما می آید.

حجت قاسم زاده همچنین گفت: همکاری با جمشید هاشم پور تجربه خوبی بود و یکی از شیرین ترین قسمت های این مراسم بود.

در این مراسم هنرمندانی چون مصطفی زمانی، همایون ارشادی، بهاره افشاری، نیلوفر کهانی، مهران احمدی، رحمان سیفی آزاد، ندا قاسمی، هلیا امامی، ایمان صفا حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید