با توسعه و تعمیر نیروگاه ها تولید برق در کشور 6000 مگاوات افزایش یافت.


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843937

در جلسه سوم، پیک مصرف برق تابستانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محلثه الائمه استاندار مرکزی گفت: با توسعه و تعمیر نیروگاه ها نسبت به سال گذشته 6 هزار مگاوات تولید برق کشور افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محلثه الائمه استاندار مرکزی امروز در سومین جلسه عبور از پیک مصرف برق تابستانی گفت: با توسعه و تعمیر نیروگاه ها نسبت به سال گذشته تولید برق در کشور 6000 مگاوات افزایش یافته است.

وی گفت: با همکاری خوب صنایع و همدلی مردم تابستان سال آینده با موفقیت از قله مصرف برق عبور خواهیم کرد.

اهل الامام گفت: سال گذشته کشور در شرایط خاصی قرار داشت و امسال با تصمیمات اتخاذ شده خط قرمز قطع برق مصرفی خانگی است به شرطی که نسبت به سقف مصرف اقدام کرده باشند. مصرف را 10 درصد کاهش داد.


دستیابی به اوج مصرف برق تابستانی با مشارکت مردم و صنایع استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مرکزی در این نشست ضمن مدیریت 10 درصدی برق مصرفی مشترکان خانگی گفت: حدود 20 درصد از مشترکان خانگی استان بیش از 300 کیلووات برق مصرف می کنند.

محمود محمود بابیان اینکه هم اکنون پیک مصرف برق در استان 950 مگاوات است، افزود: این میزان در تابستان به 1350 مگاوات می رسد و مدیریت مصرف برق در تابستان نیازمند مشارکت مردمی است.

تغییر ساعت کاری، اطلاع رسانی مستمر صدا و سیما، تهیه تابلوهای تبلیغاتی در شهرهای نیروگاهی، استفاده از ژنراتورهای اضطراری، رعایت سقف مصرف مصوب، تعطیلی مشترکین تجاری از ساعت 13 الی 17، همکاری کشاورزی و مشترکین تجاری یک جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید