با جانشین احتمالی کوییک آشنا شوید / خودروی جدید سایپا / عکس

با جانشین احتمالی کوییک آشنا شوید / خودروی جدید سایپا / عکس

دیجیاتو نوشت: اطلس سایپا یکی از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا است که در دور دوم فروش یکپارچه خودرو روانه بازار شد. این خودرو در واقع نسخه بهینه شده و بهبود یافته سایپا کوییک است. این احتمال وجود دارد که سایپا اطلس در آینده نزدیک به طور کامل جایگزین محصولات خانواده کوئیک شود.

سایپا اطلس بر اساس پلت فرم مشترک با سایر خودروهای اقتصادی سایپا توسعه یافت. این پلتفرم X200 نام دارد که تاکنون تعدادی خودروی شهری بر روی آن ساخته شده است. سایپا این خودرو را در چهار نسخه روانه بازار خواهد کرد. برخی از نسخه های این خودرو مجهز به گیربکس دستی هستند ضمن اینکه نسخه های اتوماتیک این خودرو نیز وارد بازار خواهند شد.

جایگزین احتمالی سریع/محصول جدید/عکس سایپا را بررسی کنید

به گزارش سایپا، خودروی اطلس برای جلب توجه بانوان و جوانان بهینه شده است. با توجه به سوابق کوئیک در این زمینه، به نظر می رسد سایپا اطلس مشکلی برای جلب توجه این دو گروه مشتری نداشته باشد. در حال حاضر تنها مشخصات سایپا اطلس اس اعلام شده است که سایپا آن را این خودرو تیپ 1 می نامد.

مشخصات فنی اطلس سایپا

جایگزین احتمالی سریع/محصول جدید/عکس سایپا را بررسی کنیداس

امکانات و آپشن های سایپا اطلس تیپ 1

دو کیسه هوا، سیستم های ایمنی ESC-TCS-HSA-ABS-EBD-BAS، سیستم ضد سرقت، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، ایزوفیکس، پارکترونیک عقب، مه شکن جلو و عقب، چراغ ترمز، چراغ روز، اتولایت، سیستم صوتی با پشتیبانی از بلوتوث – AUX – USB، سیستم ناوبری، آینه کاری موبایل و پورت USB.

دیدگاهتان را بنویسید