توضیحات سایپا در مورد تجهیزات و آپشن های خودروی کوییک پلاس اتوماتیک


ساعت: 19:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1918428

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خصوص ویژگی های خودروی کویک اتوماتیک به مشتریانی که در تاریخ 28 آذر ثبت نام می کنند، گفت: با توجه به درخواست مشتریان مبنی بر نصب برخی آپشن ها بر روی این خودرو، گروه خودروسازی سایپا مطابق با نظر به مشتریان، برنامه افزایش گزینه های درخواستی داوطلبان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سایپان نیوز به نقل از حسین کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا.

وی با تشریح موارد فوق افزود: بر این اساس آن دسته از مشتریانی که در برنامه فعلی فروش خودروی اتوماتیک کویک در 28 آذر ثبت نام می کنند، خودروی آنها شامل گزینه های صندلی چرمی، کف سه بعدی و صندوق عقب و همچنین کروز است. کنترل و سایر گزینه های ذکر شده در زیر.

وی بیان کرد: گروه سایپا به منظور افزایش کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان همواره با طراحی های جدید و یا تغییر برخی قطعات، کیفیت قطعات را ارتقا داده است.

کاظمی گفت: برخی از گزینه های خودروی کوییک پلاس اتوماتیک که مشتریان در این بخشنامه ثبت نام کرده اند عبارتند از: چند رسانه ای، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سنسور و دوربین معکوس، نمایشگر فشارسنج تایر، چرخ آلیاژی. سیستم فرمان برقی و فرمان نوع D، چراغ روشنایی در روز، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و غیره.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: خودروی کوئیک پلاس اتوماتیک به عنوان یکی از اقتصادی ترین خودروهای گیربکس اتوماتیک عرضه می شود که به آپشن های قابل توجهی مجهز شده و در این گروه قیمتی مورد توجه اکثر متقاضیان قرار گرفته است. بازار.

دیدگاهتان را بنویسید