با همراهی میهمانان بهس به گلستان شهدا / اصفهانی ها به نمایندگی از قهرمان قدم برداشتند.

ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798423

اصفهان امروز در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پذیرای مهمانانی از بهشت ​​است. امروز مردم با تمثال حاج قاسم قهرمان از این مهمانان استقبال کردند تا بیعتی تازه با آرمان های مکتب سلیمانی داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ پنج شنبه 18 دی ماه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در حالی است که سیاهی و پرچم های عزاداری مادر سادات در سراسر شهر اصفهان به چشم می خورد; این شهر قرار است میزبان مهمانان بهشت ​​باشد. مهمانانی که قهرمانانه جنگیدند تا امروز چتر امنیتی ما را بگشایند.

میدان بزرگمر اصفهان محل دفن میهمانان بهشت ​​در گلستان شهداست. آغازی که بارها آغاز نهضت در اصفهان و یا در راه تشییع باشکوه شهدا بود. زمان شروع این مراسم ساعت 9:30 صبح است و پس از شب سرد زمستانی اصفهان، خبرنگار صاحب نیوز از ساعت 8 صبح در میدان بزرگمر حضور خواهد داشت تا این مراسم را پوشش دهد.

خبرنگار صاحب نیوز:«در حالی که آهسته به سمت میدان بزرگمر می رفتم و فکر می کردم که مراسم ساعت 9 شروع می شود و بعد از آن ساعت مردم به میدان می آیند، آرام آرام به میدان نزدیک شدم تا اینکه ساعت 20:15 گذشت و جمعیت حاضر در میدان را دیدم. . سرعتم را زیاد کردم چون فکر می کردم ساعت شروع مراسم را اشتباه گرفته ام و در حالی که با عجله به سمت میدان می رفتم یک بار دیگر ساعت شروع مراسم را بررسی کردم، اما این طور نبود. جمعیت زیادی از مردان و زنان در میدان منتظر آمدن مهمانان بهشت ​​بودند و هر لحظه بر این جمعیت افزوده می شد.

bb639390 144d 4532 a4ad caabd4bfbe69 خبر خاکستری

* تعقیب مهمانان در شهر بالا و پایین فایده ای ندارد

39c45f95 57cd 4aa8 89b9 78e984ec564b خبر خاکستری

اصفهانی ها از هر نقطه شهر به میدان بزرگمر می رسند و رفته رفته بر جمعیت میدان افزوده می شود. تعقیب میهمانان بهشت ​​بالا و پایین شهر فایده ای ندارد، مردم به هر سمتی برای شرکت در این مراسم به میدان می شتابند؛ اما در این مراسم، مردم به میدان می روند. مردی موتورسیکلت زن و فرزندش را با خود می برد و موتورش را بر لبه میدان می گذارد و به جمع عاشقان می آورد. آن طرف خیابان، خانواده ای با کامیون تا کنار میدان تعقیبشان کردند و در حالی که پسرشان عکس حاج قاسم را داشت، برای بدرقه میهمانان بهشتی به جمعیت پیوستند.

* حاج قاسم مهمان ویژه ای که مهمانان بهشتی را همراهی می کند

f532be79 8eab 45ce af75 a2d71f74cbaa خبر خاکستری

تعداد مردم در میدان بزرگمر به تدریج در حال افزایش است. مادر شهیدی که با عکس فرزندش در انظار عمومی ظاهر شد; این در حالی است که تعدادی از مردم اصفهان نیز عکس و پوستر حاج قاسم را در دست دارند و حتی تصویر این شهر را بر روی لباس های خود چاپ کرده و پوشیده اند. آنقدر مجسمه و تصویر حاج قاسم در دستان حاضران است که گویی اصفهانی ها نایب حاج قاسم را بدرقه کرده اند و می خواهند بگویند حججی در قلب اصفهان است و مردم این منطقه شما را یک لحظه فراموش نخواهد کرد.

انتقام خون حاج قاسم را با اخراج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی می گیریم.

سردار مجتبی فدا در این مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سردار شهید کهرمان حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای داکا مکداس و 23 هزار شهید استان، گفت: برای مردم کار کنید. دشمن نظام و انقلاب اسلامی یکی از ویژگی های شهید و شهید سلیمانی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به بصیرت و دشمنی شهدا و حاج قاسم گفت: کردن.

وی با بیان اینکه شهدای انقلاب مظهر وحدت ملی، انسجام، وحدت و ایثار مردم به نظام و انقلاب بودند، تصریح کرد: تثبیت انقلاب، مقابله با گروهک ها، جنگ تحمیلی، جنگ نیابتی در منطقه و جلوگیری از تجزیه منطقه به برکت شهدا و حاج قاسم اتفاق افتاد.

1e951295 feaa 4f1f 83fe 7e48138cc4ab خبر خاکستری

فدا با بیان اینکه پرچم شهدا بر زمین نمی ماند، خاطرنشان کرد: راه شهید سلیمانی و شهدای عزیز ادامه خواهد داشت و با شهادت سلیمانی عزم ما خدشه دار نخواهد شد و فصل جدیدی از مقاومت در برابر استکبار است. جهان در منطقه.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: آمریکا با این جنایت بزرگ بیش از گذشته مورد منفور مردم ایران، منطقه و جهان قرار گرفته است. ما از عاملان، همدستان و شرکت کنندگان در این جنایات می گیریم.

وی ادامه داد: علاوه بر حفظ آمادگی و افزایش توان دفاعی و رزمی، ضربه سختی به آمریکایی ها و تازه واردان آنها یعنی رژیم صهیونیستی در منطقه خواهیم زد و با بیرون راندن آنها از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی. قصاص خواهند کرد.” ظالمانه “از آنها می گیریم.

فدا گفت: ما منکر مشکلات، هزینه ها و فشار نیستیم. دولت فعلی مصمم است سختی های زندگی و مشکلات اقتصادی را از روی دوش مردم بردارد».

* مردم زنده از مهمانان بهشتی تا عکس های غرور آفرین

برخی در راز و نیاز به مهمانان بهشتی هستند، برخی دیگر با افتخار عکس می گیرند. برخی این لطف را با زندگی خود به کسانی که در مراسم شرکت نکرده اند تقسیم می کنند. کسانی که لباس و دستمال خود را برکت می دهند. برخی با نذرهایی که از خانه آورده اند، نقش دیگری در این اخراج دارند. حضور اهالی اصفهان در موکب میهمانان بهشتی چشمگیر و مثال زدنی است که در این فیلم از زاویه آن قابل مشاهده است:

خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید