بتمن به زودی آنلاین خواهد شد


ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821514

برادران وارنر دیگر منتظر نیست و قصد دارد به زودی «بتمن» را به صورت آنلاین در دسترس بینندگان قرار دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم های ابرقهرمانان دسی در تاریخ 18 آوریل از طریق شبکه HBO Max در دسترس خواهد بود.

این فیلم پر ستاره با بازی رابرت پتینسون در نقش قهرمان داستان، زوئی کراویتز در نقش زن گربه ای و پل دانو در نقش رادلر در تاریخ 4 مارس 134 میلیون دلار در سینماها فروخت که فراتر از انتظارات برادران وارنر بود.

این فیلم که تا کنون موفق ترین شروع یک فیلم برای سال 2022 است به کارگردانی مت ریوز ساخته شده است و درباره سال های اولیه زندگی بتمن می گوید. او شروع به افشای فساد در شهر گاتهام می کند و دیوانه وار با مرد دیوانه در تعقیب عدالت مبارزه می کند. در این فیلم اندی سرکیس در نقش پیشخدمت بتمن و کالین فارل در نقش شرور معروف بتمن بازی می کنند.

انتظار می رود این فیلم پس از اکران در سینماها به مخاطبان آنلاین بیشتری دست پیدا کند، زیرا زمان طولانی فیلمبرداری 3 ساعته ممکن است تعداد افرادی را که می خواهند فیلم را در سینما ببینند کاهش دهد.

پخش سریع فیلم ها بعد از سینما بخشی از برنامه برادران وارنر است. برای فروش بیشتر فیلم در دوران تاج. این شرکت فیلم های خود را 45 روز پس از اکران در سینماها به صورت آنلاین نمایش داد.

با قیمت 9.99 دلار، Achievement and Max مشترکین خود را در یک ماه پخش می کند.

برادران وارنر سال گذشته اعلام کرد که فهرستی از 17 فیلم 2021 را همزمان با سینمای خود به صورت آنلاین منتشر می کند. ماتریکس، جوخه انتحار و گودزیلا علیه کونگ در این لیست بودند. این سبک نمایش با کمی تفاوت بین زمان پخش سینمایی و آنلاین امسال ادامه یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید