هشدار تهیه کننده بتمن به کریستوفر نولان / شکست!


ساعت: 08:51
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1812962

تهیه کننده بتمن به کریستوفر نولان هشدار داد که او و شوالیه تاریکی شکست خواهند خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از امپایر، دیلن کلارک، تهیه کننده بتمن، گفت: من مستقیماً به کریس نولان گفتم، ببین، ما سعی می کنیم بهترین بتمنی را که تا به حال ساخته شده است بسازیم و شما را شکست خواهیم داد.

وی افزود: مت ریوز، کارگردان این فیلم، علاقه مند است این شخصیت را تا اعماق قلبش بررسی کند و تصویری متفاوت از او ارائه دهد.

منتقدان ریوز را یکی از بهترین ها در ژانر ابرقهرمانی توصیف می کنند، درست مانند شوالیه تاریکی، و پیتر دبروگ می نویسد که حتی کریستوفر نولان، که سعی کرد سطوح بی سابقه ای از رئالیسم و ​​جذابیت حماسی به بتمن بدهد، نمی تواند ادامه دهد. بتمن در سال 2012 فراتر از آن رفت. کاری که متیو ریوز اکنون می‌توانست انجام دهد این بود که فیلمی تیره‌تر از شوالیه تاریکی، مرگبارتر از زمان مرگ نیست، طولانی‌تر از Dune بسازد و با خلق یک بتمن جدی‌تر، شخصیت مستقل خود را بسازد.

در باکس آفیس اما مشخص است که بتمن چقدر موفق بوده است و در حالی که شوالیه تاریکی با وجود تورم، 533 میلیون دلار در ایالات متحده و 1 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته است، باید دید که آیا بتمن ریوز می تواند موفق شود یا خیر. آیا انتظار دارید تا 140 میلیون دلار فروش آن را باز کنید؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید