بخشودگی ۲۳ درصدی قبوض برق در کهگیلویه و بویراحمد

ساعت: 09:02
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779337

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از بخشودگی 23 درصد قبوض برق صادر شده در هفت ماهه پایانی سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جمال معتمدی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در زاگرس اظهار داشت: در هفت ماه گذشته بیش از 725 هزار قبض برق برای مشترکان خانگی در استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است که از این تعداد حدود 165 هزار قبض شامل بخشودگی است. پروژه برق امید.

وی با برشمردن مزایای طرح برق امید گفت: پروژه امید برق به منظور نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه برق در بخش خانگی در سال 1399 به تصویب هیأت وزیران رسید و نگرش «خانه» را تغییر داد. بخش «استفاده درست مصرف‌کنندگان از منابع انرژی» و حفاظت از محیط زیست با استفاده از مشوق‌ها و عوامل بازدارنده از اهداف اصلی این طرح است.

شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستا مشترکان به سه دسته مشترکان کم مصرف، خوب مصرف و پرمصرف تقسیم می شوند و برای هر دسته با توجه به منطقه جغرافیایی، مدل برق را تعیین نمی کند. مصرف.”

معتمدی زاده تاکید کرد: مشترکان برق به تناسب مشارکت در این طرح از مزایای تشویقی شامل تخفیف تا 100 درصد تعرفه برق برخوردار خواهند شد و مشمول تخفیف 100 درصدی قبض می شوند.

وی افزود: «مشترکین مصرفی» حدود 55 درصد از کل تعداد مشترکانی هستند که تعرفه آنها بدون تغییر است و با اقدامات بهینه سازی می توان در رده مشترکان کم مصرف و پرمصرف قرار گرفت که حدود 15 درصد از مشترکان، بیش از مدل مصرف مجموعه آنها دارای برق هستند، که شش ماه به آنها فرصت می دهد تا از آموزش بهینه سازی خود برای تبدیل شدن به یک مدل مصرف کننده استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد وام ریالی شامل بخشودگی مشترکان کم مصرف استان را 11 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تعداد مشترکان خانگی در این استان 228 هزار و 610 مشترک است که اکثر مشترکان را شامل می شود. مشترکین برق.بودن.

معتمدی زاده طرح برق امید را مختص مشترکان خانگی دانست و گفت: تعداد کل مشترکان برق استان کهگیلویه و بویراحمد 277 هزار و 55 نفر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید