بدبختی ما حضور افراد ناآگاه در باشگاه استقلال است!

بدبختی ما حضور افراد ناآگاه در باشگاه استقلال است!

منصور رشیدی درباره مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال گفت: مشکلات مدیریتی همه جا هست. متأسفانه خوشحال بودیم که فتح الله زاده آمد و او می تواند کارهایی انجام دهد اما کاملاً ناامید شدیم. برخی از اعضای هیئت مدیره دوستان ما هستند، اما آنها چه کار می توانند بکنند؟ اصلا چرا ماندند؟ چرا بی دلیل کاری کردند که سرزنششان کنند؟! پرویز مظلومی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که هیچ اطلاعی از کار قانونی و قراردادها ندارد. چرا در حالی که نمیدانست ماند؟ بدبختی ما این است که مردم نادان هستند.

وی در ادامه افزود: دلیل اینکه دوستان ما می خواهند در استقلال بمانند چیست؟ زبانم ضعیف شده و نمی دانم چه بگویم. چرا اعضای هیئت مدیره در حالی که کاری از دستشان برنمی آید، روی صندلی اجرایی می نشینند؟ اگر فوتبالیستی که سن زیادی ندارد و بازنشسته شده است و اتفاقاً تحصیلاتش را هم دارد و می‌تواند قدمی در جهت بهبود شرایط بردارد، حضور در هیئت مدیره، مانند عباس کاردنوری که زمانی ریاست یک بانک را بر عهده داشت، اشکالی ندارد. در حسابداری خوب است دانلود

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از وضعیت فعلی این باشگاه خاطرنشان کرد: بعد از حذف استقلال از آسیا اکنون صحبت از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است. ریکاردو ساپینتو با استقلال خیلی خوب کار کرده و تیمش را به بالای جدول رسانده است، چرا بگذاریم همه چیز تحت الشعاع قرار بگیرد؟ ما از ساپینتو به خاطر رفتارش خیلی انتقاد کردیم اما او توانایی هایش را نشان داد. ساپینتو در اروپا مربیگری کرده است و می داند چه کار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید