2-3 ناآگاه به بهانه اینکه به کارآفرینی کمک می کنند به بودجه ما ضربه می زنند.


ساعت: 22:25
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836455

سرمربیان شهرهدی و نفت آبادان پس از قرعه کشی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید سید عباسی سرمربی تیم شهرهدی در نشست خبری پس از بازی مقابل نفت آبادان گفت: ابتدا عید سعید فطر را تبریک می گویم. در مورد مسابقه باید بگویم، ما خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم یک گل به ثمر برسانیم. بعد از گل نبض بازی را در اختیار داشتیم و می خواهیم بازی ادامه پیدا کند. نیمه اول را خوب به پایان رساندیم اما در نیمه دوم بازی را همانطور که می خواستیم شروع کردیم.

سرمربی شههدرو ادامه داد: در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم اما هر چه پیش رفتیم به دلیل شرایط جدول ترس و استرس باعث بازنشستگی تیم شد. . در گرفتن توپ ها خیلی خوب بودیم، می توانستیم در حمله بهتر عمل کنیم، اما نتوانستیم مشکل را حل کنیم و از موقعیت ها استفاده کنیم. گاهی اوقات وضعیت گل یک به یک نیست، فکر می کنم در این چند وقت در 90 درصد بازی های قبلی شاید بیش از 15-15 موقعیت داشتیم، متاسفانه مشکل بزرگی در تیم ما بود که هنوز هم وجود دارد و نتوانستیم. حلش کن از هر روشی که استفاده کردیم اجازه نداد تیم هایی که فرصت داشتند به بازی برگردند.

او گفت: “به نظر شما دلیل آنچه شما بدشانسی می دانید چیست؟” با آلومینیومی در اراک که با تساوی به پایان رسید، 100 درصد 5 موقعیت اول را داشتیم و همچنین بازی با گل گهر. نمی دانم تصمیمات لحظه آخری اشتباه هستند؟ ما سعی می کنیم در عمل نشان دهیم. عمل ما کلیشه ای نیست. بازیکنان مقابل ما به ازای هر گل 150 گل می زدند. نمی دانم مشکل از کجاست یا از جای دیگر. با توجه به شرایطی که در جدول داریم، می توانم حرف هایم را به دوستانم توجیه کنم، اما شرایط وحشتناکی را از دست می دهیم که مجبور نیستیم کار را تمام کنیم و به تیم های مقابل فرصت جبران باخت را بدهیم. این بزرگترین مشکل ماست. 15-16 فرصت گلزنی داشتیم و گل نزدیم، آنهایی که در دقیقه آخر پاس اشتباه دادند، کنار.

سید عباسی در خصوص تغییر تیمش گفت: ما همیشه ذخیره خود را در دست داریم. سعی می کنیم 90 دقیقه تقسیم کنیم و با توجه به دوندگی بچه ها، شیفت ها، اکثر بازی ها جواب داده می شود، اما بازیکن یک روز خوب و یک روز بد دارد.

سرمربی شهرهدی درباره درصد پرداختی باشگاه گفت: فکر می کنم این هفته به 60 درصد برسد. 2 روز پیش آخرین پرداخت ما بود.

وی با بیان اینکه در ابتدا در نشست خبری حضور نداشتم گفت: مسئولیت پذیری وظیفه من است و همیشه قبل از مسابقه مسئولیت پذیر بوده ام و در جلسه حضور داشتم. بابت تاخیر عذرخواهی می کنم چون حالم خوب نبود و هنوز نمی توانم مقایسه کنم. در این مدت سعی کردم صریح صحبت کنم و اگر سوء تفاهمی پیش آمد عذرخواهی کردم.

سرمربی شهرهدرو در پاسخ به سوالی درباره غیبت تماشاگر گفت: با استفاده از حضور تماشاگر چه عایدمان شد، تماشاگر باشید، همه چیز تغییر می کند. آیا غیبت آنها نمی تواند تأثیری داشته باشد؟ نمی دانم مقصر کیست و نامه را نوشتیم. امیدوار بودیم تماشاگران را ببینیم.

او گفت سایت حتی بلیت فروشی هم دارد: «نمی شد بازی را رایگان کنیم؟» تا دیشب معلوم نبود بازی ما کجاست. زیرساخت اینجا نیست؟ گفتند ورزشگاه ثامن زیرساخت ندارد، نگفتند بلیت فروشی. مگر ما در مشهد ورزشگاهی نداشتیم که زیرساخت داشته باشد؟

سیدعباسی با بیان اینکه وقتی شاهخودرو در تهران است و هیچکس به دنبال تماشاگر نیست، حتی اعلام نمی شود که وظیفه هواداران چیست و به همین دلیل چنین مشکلاتی به وجود آمده است، گفت: در شهر آنها تیم های زیادی وجود ندارد که بتوانم به آنها بدهم. چند نمونه روزی که با این نیت به اینجا آمدم، آمدم مشکل را حل کنم اما نشد. آنقدر دشمنی و نزاع بود که نمی شد اسمش را دشمنی گذاشت. من نمی توانم کسی را قضاوت کنم زیرا قبلاً نبودم. من پارسال به دلیل مشکلاتی در شهر هودرو نبودم و نمی دانم چه شد. امسال که آمدم خواستم بروم اما دیدم موضوع آنقدر عمیق است که دیگر نمی توان اسمش را دعوا گذاشت. هرکسی که با آنها صحبت می کنیم درست می گویند.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه باید اعلام کند چه کسانی مخالف حضور تماشاگر هستند، یادآور شد: هیچکس مخالف حضور تماشاگر نبود، فقط می گفتند ورزشگاه «ثامن» زیرساختی ندارد. تنها مشکلی که گفتند این بود که برای تماشاچیان سرویس بهداشتی وجود نداشت.

سرمربی تیم شهرهدی در پاسخ به این سوال که آیا گفته بودید این بازی باید در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود، گفت: من بارها اینجا فریاد زدم. من کارمندی باشگاهی دارم، مثلاً می‌گویند کجا تمرین می‌کنم و بازی می‌کنم و کار می‌کنم، کارفرما نیستم، اما گاهی می‌گویم آنچه لازم است و آخرین باری که باید در امام رضا (ع) بازی می‌کردم. ) استادیوم، من بازی می کنم. با سیرجان بود که شورای تامین اعلام کرد بازی در این ورزشگاه برگزار نمی شود.

وی افزود: ما بازی نمی کنیم، تیم های دیگر می آیند. استادیوم را نساختند که از آن استفاده نشود. استادیوم بسیار مدرنی که نمی تواند یک آسیایی را در خود جای دهد. بزرگترین حسرت ما این بود که نتوانستیم این ورزشگاه را به آسیا نشان دهیم. من می دانم این سرزمین چقدر زیباست و چه کیفیتی دارد. حیف از اینکه تیم های دیگر از آن استفاده می کنند ناراحت نیستیم، اما می گویم تعاملی است، ما هم باید بازی کنیم. آیا ممکن است کسی دوست نداشته باشد در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی کند؟ آدم دوست دارد روی زمین راه برود و روی صندلی بنشیند.

سید عباسی درباره اینکه می گویند اتاق فکری علیه تیم شما در مشهد است، تصریح کرد: فوتبال تمام زندگی ما نیست، فوتبال بخشی از زندگی ماست و در این زمانه هزار دوست کم و یک دشمن زیاد است. من همینطور زندگی کردم قبلا سوالی از من پرسیده شد، گفتم نیستم و نمی توانم قضاوت کنم. من دخالت نمی کنم چون وظیفه من نیست. من مربی این تیم هستم و اگر پیشنهادی باشد می دهم اما اگر بخواهم چیزی را قضاوت کنم نه.

سرمربی تیم هورو تاکید کرد: این سوال خیلی عجیب است، خیلی ها ناراحت شدند اما جواب ندادند. سعی می کنم به صراحت به سوالات خبرنگاران پاسخ دهم، چون این وظیفه من است. در لیگ اصلاً حمایت نشدیم، درگیری های دوگانه پیش آمد و با زمین و زمان جنگیدیم. ما شاهد تلاش و حمایت سایر تیم ها نیستیم. من خودم در این شهر بازی کرده ام. زمانی که در ابومسلم بازی می کردیم، حتی پول آب خوردن هم نداشتیم، اما هواداران از ما حمایت کردند و همچنین مسئولان. هفته آخر قهرمانی بود، بازی با ملوان، هر بار که در این ورزشگاه بودیم از حمایت تماشاگران برخوردار بودیم اما امسال هم نداشتیم. این بسیار چشمگیر است.

* منصوریان: 2-3 ناآگاه به بهانه کمک به کارآفرینی به بودجه ما ضربه زدند.

علیرضا منصوریان سرمربی نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی با شهرهدی و تساوی گفت: بازی بسیار پر جنب و جوش بود زیرا بدن خوبی داشتیم و سرعت بازی بالا رفت. نیمه اول خوب نبود و باید بگویم نیمه اول شاههدو بهتر بود. در نیمه دوم تاکتیک و نفرات را تغییر دادیم، شکل بازی را تغییر دادیم. باران بازی را تسریع کرد.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: چمن خوبی داشتیم و بارندگی سرعت مسابقه را افزایش داد. تیم شهرخودرو هم می خواست از دروازه خود دفاع کند که در پس زمینه بازی کردند و به ما فرصت سواری دادند. قبل از تساوی بیت سعید فرصت خوبی برای باخت داشت، بعد از یک بر یک می توانستیم با یک ضربه گل دوم را بزنیم. اما در همان فواصل می توانستیم گل بزنیم.

منصوریان با اشاره به دو نیمه متفاوت گفت: بازی ای بود که دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و توپ را کنترل کردیم. کارهایی که در هفته انجام دادیم بچه ها خیلی خوب انجام دادند به همین دلیل به لطف بچه ها در شرایط سختی بازی کردند چون خوزستانی ها عادت ندارند روی زمین خیس شوند. بازی در این شرایط که 3 گل به قلعه نویی زدیم موفق شدیم به بازی مقابل این تیم برگردیم. ما خوش شانس بودیم که در این مسابقه پیروز شدیم. اینجا خسته نباشی به سید عباس می گویم. او هم تیمی خوب ما است و کادرفنی ما او را دوست دارند. می دانم که شهرهدرو شرایط سختی را دنبال می کند و ما هم با توجه به اینکه هواداران ما نمی توانند یک نیمه بد را تحمل کنند، چون همه اهالی فوتبال را به خوبی درک می کنند و ما متقاعد شده ایم که بهترین بازی را برای تیم ملی انجام خواهیم داد. طرفداران

وی در ادامه صحبت های خود درباره قضاوت این دیدار خاطرنشان کرد: داوری خیلی خوب بود، همه اتفاقات داوری را زیر نظر داشتیم. هم پاس گل و هم داور چهارم انتقال خیلی خوبی داشتند. داوری عالی بود و امتیازات خیلی خوب بود. تبریک به داور.

منصوریان درباره میزان دریافتی شما از قراردادتان توضیح داد: 50 درصد از 43 میلیاردی را که فکر می کنم تا الان 25 میلیارد دریافت کرده ایم، دریافت کرده ایم. همه ما در تلاش برای جمع آوری سرمایه هستیم. تشکر ویژه و درخواست از سعید محمد; 30 میلیارد تخمین زده می شد اما وقتی به آبادان رسید در مسیر 15 میلیاردی افتاد و وقتی به ما رسید با کسورات قانونی 11-10 میلیارد می شود. صحبتی که من انجام دادم 30 میلیارد بود اما وقتی وارد آبادان شد متأسفانه کم شد. این را می گویم چون در بین مسئولان آبادان زندگی نمی کنم.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: هرجای ایران بروم اینجا خانه من است. متاسفانه در مجموعه شهری ما سیستم مسئولان به گونه ای است که علاقه ای به تیم خود ندارند، بهانه های مختلفی دارند که می توانند به خانواده های بی سرپرست کمک کنند یا با آن پول کارآفرینی کنند. امروز تو ماشین میگم شهردار مشهد کیه، بوسیدمش، از بلوار که رد شدم چمدانم را بستم، به جای پرتاب با زیرمجموعه سعید محمد در منطقه آزاد حرف میزنم. سنگ در نفت، آنها باید به پرداخت.

منصوریان گفت: 2-3 جاهل به بهانه اینکه به کارآفرینی کمک می کنند به بودجه ما ضربه زدند. بودجه شهر چندین بار تامین شده اما ثابت نیست. تنها تفریح ​​شهر ما فقط فوتبال است که به سطح شهر می روید، تمام صنایع نفت در سطح شهر وجود دارد و از آن لذت می برید. نمی دانم چه بگویم که در واحد آقای سعید محمد پول ما از 30 میلیارد به 15 میلیارد می رسد. آنها هیچ اطلاعی ندارند و اصلاً نمی دانند که مقام معظم رهبری در زمینه مسئولیت اجتماعی دستور خاصی داده اند. رسیدگی به نفت آبادان و رسیدگی به کل شهر یک مسئولیت اجتماعی است. آقایان برای مقابله با بیکاری جوانان، فرمایشات رهبری را فراموش کردند و به نوعی توانستند سوار شوند. مصمم به عضویت در هیئت مدیره. یک نفر لغو جلسه را وتو کرد، در جلسه روز یکشنبه باید مدیر و معاون تعیین می شد، اما یک نفر زنگ زد و گفت که جلسه را تعطیل کنید چون فلانی گفته باید یک نفر باشد. اونی که میسوزه هوادار و بازیکن ماست.

سرمربی نفت آبادان با تاکید بر اینکه هیچ کمکی به فوتبال نمی شود، یادآور شد: گنجینه فوتبال در آبادان و خوزستان است. آنقدر بازیکنان خوب دارم که 9 بازیکن اصلی را نیاوردم اما جوانان و پایه ما امکانات ندارند. بچه های ما حقوق نمی گیرند. عزیزی می گوید چرا به این تیم کمک می کنید، ما ورزشکاران دیگری هم داریم. اگر به فوتبال کمک نمی کنید، به سایر ورزشکاران کمک کنید. اگر این کار را انجام ندهید، بی حوصلگی شماست. چون من ساکن نیستم، باید به همه اعراب خوزستان احترام بگذاریم. هر روز می رویم یک جایی، پول هست، جایی می رویم، پول نیست. حالا هیچ کس نمی داند آن 15 میلیارد کجا از دست رفته است. امیدوارم لیگ فوتبال همینطور باشد، نه فقیر و نه خیلی ثروتمند باشد که ببیند چند نفر مرده اند. اونوقت میبینیم همه تیم ها از هشتم تا آخر 300 میلیارد دارن، فکر نمیکنی فوتبال 5 برابر زیباتر بشه؟ من از مسئولان شهری گلایه دارم، باید بهتر شوید، دستورات خارج از شهر داده می شود، اما بندهایی وجود دارد که باید 8 ماه رعایت کنیم. در آخر هم می گویم خوشحالم که در شهر امام رضا هستم و هیچ وقت دست خالی ما را نفرستاد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید