مردم در حماسه 9 بعدی به شدت به روسپی های خانگی ضربه می زنند

وی افزود: در سال 1367 دشمن برای تحریک مردم جمهوری اسلامی ایران برای براندازی نظام برنامه ریزی کرد و مبالغ هنگفتی را در این راستا هزینه کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه این برنامه ها در سال 88 برای محوریت نظام، انقلاب، ولایت و استقلال ما اجرا شد.

مردم در اغتشاشات سال 88 سیلی محکمی به دشمن زدند

آیت الله اسلامی گفت: مردم از دیرباز شاهد بوده اند که دشمن در طول تاریخ چه توطئه هایی علیه ایران داشته و خاک های سرزمین ما را قطعه قطعه کرده و بین دولت های همسایه تقسیم کرده است.

این مسئول بیان کرد: مردم احساس کردند که استقلال، هویت، فطرت و شخصیت آنها در 9 دی پایمال شد، به همین دلیل به صورت خودجوش به خیابان ها آمدند و انقلاب را تشدید کردند و ضربه محکمی به دشمن زدند که بسیار قوی تر از سیلی انقلاب بود. “

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین درس های 18 دی این بود که مردم ایران وفاداری کردند که ولایت را تنها نگذاشتند و از ولی امر حمایت کردند.

برخی کارمندان بذر ناامیدی را در بین مردم می کارند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت بصیر ایران در 9 دی بسیار برجسته ظاهر شدند و دشمن را ناامید کردند، بنابراین می توان گفت که مردم دهه هاست با این حماسه کشور را بیمه کرده و دشمن را از کشور خارج کرده اند. اخراج دشمن و فاحشه های داخل را مهر کردند.

اسلامی اذعان داشت: من درباره ملت ایران گفته ام که هرگز چنین ملتی را پشتیبان نظام و انقلاب و رهبری ندیده ام، بنابراین امیدوارم کشورمان همیشه با وحدت، انسجام و یکپارچگی حرکت کند. ، دشمن را ناامید کند.

این مقام مسئول گفت: مردم ایران از بصیرت لازم برخوردارند و چندین بار با سرهای بالا آزمون های مختلفی را پشت سر گذاشته اند.

وی در پایان گفت: متاسفانه برخی از کارکنان ناتوان هستند و از ظرفیت فضای مجازی علیه نظام استفاده می کنند و بذر یأس و ناامیدی را در بین مردم می کارند. امیدوارم مسئولان دلسوز نظام به این امر توجه کنند و نفوذهای داخلی را آشکار کنند تا کشور بیش از این دچار آسیب نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید