بدهی 99 میلیارد تنی روغن نباتی جهان به مسائل مالیاتی زنجان

ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792397

برای تسهیل و رفع موانع تولید در زنجان در کارخانه احداث شد.

میرحیدر رضوی مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: کارخانه روغن نباتی جهان از سال 86 تا 97 حدود 99 میلیارد تن بدهی مالیاتی با جریمه به این اداره کل داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; ناصر ففوری امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید زنجان گفت: عملیات رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی استان زنجان برای پاسخگویی به موارد در این حوزه آغاز شده است، لازم است سامانه الکترونیکی فعال شود. کارت دستگاه های اجرایی

وی با بیان اینکه دستگاه هایی که پرونده انباشته کرده اند باید تا هفته آینده این پرونده ها را ارائه کنند، افزود: دستگاه هایی که در این زمینه اقدامی نکنند در جلسه بعدی این ستاد ارائه خواهند شد.

این مقام مسئول با اشاره به مشکل زرین سفال طارم گفت: تسهیلاتی در قالب طرح توسعه خشتی بر اساس اظهارات شاکی در اختیار این واحد قرار گرفت اما مابقی تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت نشد.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به ارائه تعهدات در خصوص روغن نباتی جهانی گفت: این واحد در بحث مالیات و تامین اجتماعی مشکل دارد و باید سپرده گذاری خود را انجام دهند.

فغفوری بر لزوم افزایش فعالیت این واحد تولیدی در زنجان تاکید کرد و گفت: این موضوع باید تعیین تکلیف شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان در این جلسه گفت: توکا صنعت مجاز به واردات موقت ضایعات آهن است که هم اکنون در گمرک ایران با مشکل مواجه است.

وی گفت: این شرکت در حال تبدیل زباله های بزرگ به زباله های کوچکتر است که به دلیل تنوع ضایعات گمرک ایران مورد انتقاد قرار گرفته و صادرات آن متوقف شده است که برای رفع مشکلات این واحد ضروری است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از سال 86 تا 97 حدود 99 میلیارد تن بدهی مالیاتی با جریمه به این اداره کل داشته اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در این دیدار گفت: در حال حاضر روغن نباتی دنیا 6 میلیارد و 300 میلیارد تن تامین اجتماعی به استان بدهکار است و بر اساس آخرین آمار 83 نفر در این دستگاه مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید