سود غیرمنتظره از روغن نباتی جهان زنجان حاصل می شود

ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792387

استاندار زنجان با بیان اینکه بیت المال از دست رفته از روغن نباتی دنیا به استان بازگردانده می شود، گفت: این کارخانه طبق قانون تصمیم گیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محسن افشارچی امروز در کارخانه تسهیل و رفع موانع تولید زنجان اظهار داشت: حل مشکلات اقتصادی و راه اندازی محصولات نیمه تمام یکی از مهمترین برنامه های استان است و بانک ها باید مشکلات این واحدها را با کمک حل کنند. یک دیدگاه مثبت.”

وی بر لزوم تعیین تکلیف افزایش ظرفیت تولید روغن نباتی دنیا تاکید کرد و گفت: هر کاری که قانونی است باید برای روغن نباتی دنیا انجام شود و سهمیه روغن طبق قانون به این کارخانه اختصاص یابد.

یک مقام ارشد استانی با بیان اینکه مالک کارخانه کارخانه را 45 میلیارد تن خریده و تنها 10 میلیارد تن آن را پرداخت کرده است، افزود: قیرهایی که وی دمیده بود به استان بازگردانده می شود.

استاندار زنجان گفت: از روغن نباتی دنیا تجاوز نمی شود و در صورت تمایل می تواند با قانون موجود تولید خود را افزایش دهد.

افشارچی با اشاره به اینکه جلسات بعدی ستاد رفع موانع تولید ابتدا به دنبال مصوبات جلسات قبلی خواهد بود تا اجرایی شود، افزود: مصوبات باید طبق مصوبه اجرا شود.

اسماعیلی مدیرعامل و مالک روغن نباتی جهان در ادامه این نشست گفت: روغن نباتی دنیا هنوز یک ریال تجهیزات و ارز از هیچ سازمانی دریافت نکرده است و تلاش این مجموعه بر حفظ کارکنان بوده است.

وی با اشاره به اینکه 2000 تن نفت خام زمانی خریداری شد که نفت خام در بازار وجود نداشت، افزود: از 2000 تن نفت خام برای انتقال، 600 تن به کارخانه تحویل داده نشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کارخانه را با تمام توان نگهداری و تولید کردیم و تمام روغن تولیدی را در اختیار سازمان صنعت و معدن قرار دادیم. وی گفت: بدهی مالیاتی و بدهی تامین اجتماعی مربوط به گذشته است.

اسماعیلی از تولید پنج برابر روغن نباتی در دنیا خبر داد و گفت: لطفا روغن را در اختیار این شرکت تولیدی قرار دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید