بدون احتساب تروریست هایی که قصد تحریم فوتبال ایران را داشتند


ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912597

دارندگان غیرسیاسی شدن ورزش که در سال های اخیر بارها بازیکنان کشورمان را به عدم مبارزه با حریفان رژیم صهیونیستی متهم کرده اند، در اغتشاشات اخیر برای تحریم تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2022 قطر. ، اما نه تنها در راه به جایی نرسیدند، بلکه خودشان از حضور در این مهم ترین رویداد ورزشی جهان خودداری کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ در تمام سال های گذشته که ملی پوشان کشورمان در میادین مختلف ورزشی در مسابقات بین المللی با حریفانی از رژیم غاصب صهیونیستی و از رقابت با آنها گرفته تا حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به دلیل به رسمیت نشناختن این رژیم توسط کشورمان روبرو بودند. نپذیرفتند، مورد انتقاد شدید رسانه های بین المللی اعم از رسانه های فارسی و غیرفارس و بسیاری از چهره های سرشناس غربی و خودباخته داخلی قرار گرفتند و گفتند که ورزش را سیاسی نکنید، ورزش سیاسی نیست.

این در حالی بود که ورزش نیز بعد از زندگی است و ورزشکاران کشورمان مانند رزمندگان برای حفظ ملت مظلوم فلسطین و پاسداری از خون هایی که رژیم سفاک اسرائیل بر زنان و کودکان بی گناه ریخته بود این کار را انجام دادند. اقدام کردن.

اما نکته جالب اینجاست که همان افرادی که با ادعای اینکه ورزش سیاست نیست، از ورزشکاران ما انتقاد می کردند که با حریفان رژیم صهیونیستی بازی نمی کنند، در همان سال ها بی شرمانه تلاش کردند ورزش کشورمان را تحریم کنند. تلاش هایی که البته نتیجه نداد.

اکنون که کشور ما دوباره به میدان ناآرامی تبدیل شده است و بار دیگر غربال زمان برای جدا کردن دانه های ریز و درشت مردم آغاز شده است، چهره آفتاب پرست این جمعیت دوگانه دوباره نمایان شده است. بار دیگر همان رسانه ها و همان غربی های خودباخته با شروع اغتشاشات در کشورمان با تحریک و استقرار گروهک های تروریستی مانند منافقین کوردل و کوموله سنگدل خواستار تحریم ورزش ایران شدند.

اما این بار تلاش او به جایی نرسید. همه اعوان و انصار دشمن در قیام های اخیر جمع شدند تا اندکی پایه های جمهوری اسلامی ایران را متزلزل کنند، اما تیرهایشان به سنگ خورد و تنها موفقیتشان شهادت ده ها سرباز حافظ امنیت بود. کشور ما و کشتار تعدادی از آنها، افراد بیگناه مسئول اجرای پروژه کشتار و هتک حرمت برخی اماکن مقدس و آسیب رساندن به اماکن عمومی بودند.

دشمنی که علناً دشمنی خود را با ایران قدرتمند ابراز کرده است، نه فقط حکومت جمهوری اسلامی که از قضا ایران را قوی‌تر کرده است و رسماً اعلام کرده است که نمی‌تواند یک کشور قدرتمند در منطقه غرب آسیا را تحمل کند و پس از آن سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی ایران باید صورت گیرد. این نقشه همچنین رهبران و پرچم های هر منطقه را نشان می داد و آماده تجزیه ایران است.

این حجم از ناکامی دشمن را عصبانی کرد و او که می گفت ورزش سیاست نیست و ورزش سیاست نیست سعی در تحریم تیم ملی فوتبال کشورمان هم از مراجع رسمی داشت و هم با فشار رسانه ای، سلبریتی ها و وبلاگ نویسان به فرمان فرمان و یا نادان گوش می دادند. بایکوت تیم ملی فوتبال کشورمان در مهم ترین رویداد ورزشی جهان یعنی جام جهانی 2022 قطر را در کنار ارتش ربات های خود دنبال کند و موجی از مطالبات مشابه را در فضای مجازی و بین مردم ما گسترش دهد.


77c766a5 e1fb 469e b9c7 e09cdadf017a خبر خاکستری

اما نتیجه این کار چه بود؟ شبکه ایران اینترنشنال وابسته به رژیم آل سعود که نقش محوری در ناآرامی های اخیر داشت و پس از افشای فایل صوتی گزارشگر بی بی سی آشکارتر شد، پس از اینکه کشورمان بنا به دلایلی این شبکه را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داد، به دنبال متلاشی کردن ایران است. مانند حمایت از گروه های تروریستی، ایران ستیزی، آموزش و ترویج خشونت علیه مردم و نیروهای امنیتی و… از سوی دولت قطر برای پوشش خبری جام جهانی در آن کشور ممنوع شد.

همه اهالی رسانه می دانند که پوشش مهم ترین رویداد ورزشی جهان و حتی برای بسیاری از مخاطبان مهم ترین رویداد جهان، هدف یک رسانه است و منع یک رسانه از پوشش چنین رویدادی به این معناست که تمام اعتبار و ارزش آن رسانه زیر سوال رفته است. اکنون شبکه ای که از تمام ظرفیت خود برای رایزنی با همه کشورهای جهان و بانفوذین جهان و رسانه های خواستار تحریم تیم ملی فوتبال کشورمان استفاده کرده بود، خود تحریم شده و اجازه حضور در آن را ندارد. جام جهانی .

این تمام ماجرا نبود. بازی با دم شیر چندان آسان نیست. آیا می توان علیه ایران قدرتمندی که ابرقدرت بزرگ آمریکای قرن حاضر از مقابله با آن ناتوان است، ضربه زد و دوید؟ روایت روشنفکری غرب با اراذل و اوباشی که در خیابان به یک خانم محجبه حمله کردند و دسته جمعی را روی بسیج و یک افسر غیرمسلح انداختند و او را وحشیانه و ناجوانمردانه کتک زدند، متفاوت است. آنها می دانند وقتی رهبر جمهوری اسلامی ایران می گوید در تمام است یعنی چه! آنها می دانند که منطقه غرب آسیا تحت نفوذ و کنترل ایران است و اگر وارد این منطقه شوند ممکن است مورد ضربه ایران قرار بگیرند.

از این رو شبکه بی بی سی فارسی وابسته به سیستم سلطنتی انگلیس نیز اعلام کرد که به دلیل مسائل امنیتی برنامه ای برای پوشش رویداد جام جهانی قطر ندارد.

بدین ترتیب دومین محور رسانه ای شرارت علیه کشورمان که به دنبال تحریم ورزش ایران بود، خود را از پوشش رسانه ای مهم ترین رویداد جهان در سال 2022 محروم دید.

این روزها زیاد یاد حرف حاج قاسم می افتیم که می گفت: به خدا هر که تیری در این نظام زد آواره شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید