بدون احتساب حضور این ملی پوش سابق در پرسپولیس

روز گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی مهرداد محمدی از العربی و پیوستن این بازیکن به پرسپولیس مطرح شد. دلیل این خبر حضور عمر السومه در دوحه برای حضور در تیم العربی بود.

با حضور این مهاجم سوری، العربی مجبور شد نام یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست خارج کند و برخی رسانه ها مدعی شدند مهرداد محمدی بازیکنی است که باید از تیم قطری جدا شود که روزنامه استاد الدوحه آن را تکذیب کرد. این خبر

استاد الدوحه در این زمینه نوشت: عمر السومه، مهاجم سوری تیم الاهلی عربستان عصر دیروز وارد دوحه شد تا به صورت قرضی یک فصل به تیم العربی ملحق شود. العربی با مهاجم سوری برای جانشینی هارون بوپندزی از گابن موافقت کرد زیرا انتظار می رود او برای پیوستن به الشباب عربستان سعودی جدا شود.

استاد الدوحه در ادامه درباره شایعات جدایی بازیکن ایرانی العربی می نویسد: انتظار می رفت السومه جایگزین مهرداد محمدی بازیکن ایرانی شود. اما در چند ساعت اخیر به دلیل تمایل باشگاه الشباب برای حضور در آرون بوپندزا شاهد تحولی در این زمینه بودیم. این مهاجم گابنی در ابتدای فصل گذشته از هاتای ترکیه به العربی آمد.

بدون احتساب حضور این ملی پوش سابق در پرسپولیس

روزنامه قطری الرایا با تایید این موضوع نوشت: عمر السومه، مهاجم سوری تیم الاهلی عربستان عصر دیروز وارد دوحه شد تا صبح امروز در بیمارستان اسپیتار تحت معاینات پزشکی قرار گیرد و خود را برای پیوستن رسمی به باشگاه العربی آماده کند. .

الرایا با اشاره به اینکه مهاجم سوری جانشین بازیکن گابنی خواهد شد، خاطرنشان کرد: باشگاه العربی گزارش داد که این باشگاه آماده است تا پایان فصل جاری با جدایی آرون بوپندزی از گابن موافقت کند و به الشباب عربستان بپیوندد. عربستان با توجه به اینکه مدیریت باشگاه تصمیم به ثبت نام عمر السومه گرفت و مجبور به جدایی یکی از بازیکنان خارجی شد.

این روزنامه در ادامه به لیست بازیکنان خارجی العربی اشاره کرد و نوشت: العربی پنج بازیکن خارجی به نام های آرون گونارسون از ایسلند، آرون بوپندزی از گابن، یوسف المساکنی از تونس، مارک مونیسا از اسپانیا و مهرداد محمدی از ایران دارد.

روز گذشته برخی رسانه ها مدعی شدند مهرداد محمدی با حضور السومه در العربی از این تیم جدا خواهد شد و به همین دلیل این بازیکن مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و به این ترتیب شایعه بازگشت این بازیکن به ایران تکذیب شد.

دیدگاهتان را بنویسید