افزایش میزان جریمه عدم احتساب قیمت به 10 میلیون تن


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839561

مدیرکل تعزیرات حکومتی ناحیه گلستان گفت: موضوع مورد توافق سران قوا افزایش جریمه عدم احتساب قیمت به 10 میلیون تن بود که می تواند آثار مثبت دیگری داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان به گلستان ما گفت: در این طرح.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان ادامه داد: برای پیشگیری و بازدارندگی از مجرمان، اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی افزایش یافته و سران قوه آن تصمیم را گرفته و اختیارات را برای تسهیل در رسیدگی و بازدارندگی از جرایم افزایش داده اند.

حسام یادآور شد: یکی از این موضوعات لغو توصیه های اولیه در برخورد با تخلفات است. این توصیه اولیه این بود که اگر پرونده جنایی در بیمارستان جنایی دولتی تشکیل شود با حضور اصناف و سکوت و مجازات رسیدگی می شود و اکنون این هیئت حذف شده است. .

وی گفت: یکی دیگر از موضوعات مورد توافق سران قوا، افزایش جریمه عدم احتساب قیمت به 10 میلیون تن است که می تواند آثار مثبت دیگری داشته باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: افزایش پنج برابری جرایم از دیگر موضوعاتی است که به آن پرداخته شده و هزینه های سنگین جرایم را برای دلالان و گرانفروشان به دنبال خواهد داشت.

حسام خاطرنشان کرد: پس از پلمب متخلف واحد صنفی، تخلف شناسایی و پارچه و بنر به عنوان متخلف نصب شد و این مشکل مردم را متوجه می کند که کدام واحدها تخلفاتی مانند فروش مجدد و احتکار انجام داده اند.

وی افزود: تعطیلی اتحادیه های متخلف از پرداخت جریمه نیز بر اساس این افزایش اختیارات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول تاکید کرد: بر اساس قانون 215 دولت این اختیار را دارد که قبل از رای گیری نسبت به کالاهای فاسدشدنی مانند مرغ و تخم مرغ اقدام کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید