برآورد گردش مالی 2000 میلیارد تومانی معدن مس کرور عنبرآباد / رکورد 255 تن فروش مس در بورس

ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800398

رئیس شرکت ملی مس در حاشیه اجرای معدن مس کروور:

سعد محمدی با بیان اینکه هزینه سرمایه گذاری در معدن مس 3000 میلیارد تن است، گفت: تحولی که با راه اندازی این کارخانه ایجاد شد باعث رونق منطقه می شود و با بورس صحبت کردیم، بنابراین بخشی از سهام این کارخانه من در بورس هستند و بقیه مردم. «یک منطقه تعیین کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، مراسم افتتاحیه معدن کرور مس انرآباد صبح امروز با حضور وزیر صمت، نمایندگان مجلس و معاون استاندار برگزار شد.

اردشیر سعد محمدی، رئیس شرکت ملی مس ایران در این مراسم گفت: حجم مطالعات شرکت ملی مس به 4.2 میلیارد تن رسید و 15 دستگاه حفاری عمیق جدید خریداری کردیم.

وی ادامه داد: از آخرین پیشرفت های علمی در حوزه تحقیقاتی استفاده شده است و از آخرین فناوری برای برآورد ذخایر عمیق معادن استفاده می کنیم و تا دیروز رکورد 255 تن فروش مس در بورس را داشتیم.

سعد محمدی تاکید کرد: سه کارخانه مس با وام بیش از 25 هزار میلیارد تن در سال آینده افتتاح می شود.

وی به معدن مس کلاغ عنبرآباد اشاره کرد و گفت: ذخیره این معدن بیش از 500 میلیون تن است که 71 پروژه در این معدن به اتمام رسیده و اکنون نزدیک به 4 ماه است که این معدن کار آزمایشی خود را آغاز کرده است.

مدیرعامل ایمیدرو تاکید کرد: جاده منتهی به معدن در حال ساخت است و نمونه مس این معدن را به کارخانه فرآوری تحویل داده ایم.

وی اذعان کرد: گردش مالی سالانه پروژه معدن مس 2000 میلیارد تن پیش بینی می شود و آمادگی داریم 39 هزار تن نمونه را مطالعه کنیم و امیدواریم تا 18 ماه پس از ساخت کارخانه، اشتغال را افزایش دهیم.

سعد محمدی با بیان اینکه سرمایه گذاری در معدن مس 3000 میلیارد تن بوده است، گفت: تحول ناشی از ایجاد این کارخانه باعث رونق این منطقه می شود.
و با بورس صحبت کرده ایم که بخشی از سهام این معدن به بورس و بقیه به مردم منطقه واگذار شود.

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران اذعان داشت: خدمات فرهنگی و احداث زمین ورزشی با توجه به مسئولیت اجتماعی در عنبرآباد در حال انجام است و پنج منطقه جدید در منطقه کالا گنجه شناسایی کرده ایم که در دست اقدام است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید