برافراشتن پرچم ایران در صحنه جهانی رسالت جوانان امروز است


ساعت: 21:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898659

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی برافراشتن پرچم مقدس ایران اسلامی در عرصه های مختلف را رسالت امروز جوانان خواند و گفت: تنها با ایجاد خاکریزهای فرهنگی و جهاد تبیین می توان در برابر جنگ نرم دشمنان ایستادگی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس کمیته علمی پژوهشی کنگره ملی شهدای استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما وی برافراشتن پرچم ایران در عرصه‌های مختلف را رسالت جوانان مؤمن و متعهد و انقلابی عنوان کرد و گفت: جوانان امروز باید با الگوگیری از مکتب عاشورا و تداوم بخشیدن به اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند. اندیشه و راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و حراست مقدس. دنیا را بالا ببرد

وی با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای جوانان امروز هستند، اظهار داشت: جوانان دوران انقلاب اسلامی و حراست مقدس در سخت ترین شرایط ممکن در بحبوحه جنگ ظالمانه و تحریم های دردناک برای اعتلای اسلام و تحقق بخشیدن به این امر تلاش می کنند. آرمان های انقلاب با اطاعت از ولی قانونی دست به کار شدند و با نثار جان خود حماسه ساز شدند.

چمنی با انتقاد از عده ای خود فریب خورده که در رأس امنیت و آسایش آزادی به فعالیت های روزمره می پردازند، گفت: این افراد گله مند و ناسپاس هستند که نسبت به همتایان خود در دفاع مقدس کاری برای کشور انجام می دهند و مردم انجام می دهند. آن را نکردند.

وی ضرورت کار فرهنگی و جهاد تبیین در لحظه کنونی را یادآور شد و گفت: امروز جوانان ما در محیط های مختلف باید با هجمه بی امان و هدفمند دشمنان در فضای واقعی و مجازی با ایجاد خاکریزهای فرهنگی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان مقابله کنند. . ، با فتح قله های علم و دانش پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های مختلف به اهتزاز درآورد.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی ایثار، شهادت و ایثار را مظهر قیامت برشمرد و گفت: شهدا در اوج اخلاص و ایمان جان دنیوی خود را فدا کردند، لذا جوانان امروز نیز باید به اخلاص و اخلاص برسند. شهدا با تقویت تقوای آنان. می توانند ضمن ایفای نقش در عرصه های گام دوم انقلاب در ایجاد عزت و اقتدار برای کشور موثر باشند.

انتهای پیام/ج

دیدگاهتان را بنویسید