هدف ما برافراشتن پرچم ایران و طنین انداز شدن با سرود ملی بود

ساعت: 17:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793655

دیدار فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با قهرمانان وزنه برداری جهان

سردار فدا در دیدار با دو وزنه بردار اصفهانی حاضر در مسابقات بین المللی، ضمن تقدیر از تلاش های وی برای سربلندی کشورمان به جنبش اعتراضی معتبر در پاسخ به اشتباه برگزارکننده در پخش سرود شاهنشاهی به جای سرود ملی و حضور جی. خانم جمالی از حجاب اسلامی در مسابقات بین المللی تجلیل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ رسول معتمدی قهرمان وزنه برداری تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا 2020 ازبکستان و یکتا جمالی وزنه بردار بانوان تیم ملی با سرلشکر مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان دیدار کردند.

سردار فدا در این دیدار با بیان اینکه قرارگاه سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان رکاب دو سوم شهدای استان بود، اعزام بیهوده ای را بیان کرد.

6075e155 37c8 4e41 a8ed 89a11d978c02 خبر خاکستری

* هر که در مقام خود مملکت را عزت دهد، حاج قاسم حوزه اوست

وی با تبریک موفقیت این دو ورزشکار و تجلیل از خانواده و مربیان این دو ورزشکار گفت: همه نباید حاج قاسم باشند و در جبهه مقاومت بجنگند، بلکه هرکسی در جایگاه خود می تواند باعث غرور و اهتزاز پرچم کشورمان شود. “

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اعتراض به پخش سرود شاهنشاهی به جای سرود ملی ایران پس از خروج از سکوی قهرمانی و همچنین حضور خانم جمالی با حجاب اسلامی در مسابقات بین المللی دو ورزشکار

فرمانده بسیج گفت: شما در عرصه ورزش برای عزت و سربلندی کشورمان می جنگید و در این راه ممکن است مورد بی مهری قرار بگیرید، ممکن است مورد خیانت و وعده قرار نگیرید و برآورده نشوید، خوشحال و غمگین نباشید. . چرا؟ «هدف شما پول و مشکلات مادی یا تسخیر دیگران نبود، بلکه هدف شما کسب عزت و سربلندی برای کشوری بود که در این راه هستید.

سردار فدا ادامه داد: دنیا همیشه اینطور بوده و اکثریت مردم همیشه متوجه درستی نشده اند پس باید به هدف و مسیر حق خود فکر کنید و در آن مسیر کوتاه نیایید.

وی گفت: عده ای می روند و از دشمنان دفاعیه می گیرند در حالی که بزرگترین دفاعیه را حضرت عباس (ع) رد کردند و دفاعیه ای بود که برای حفظ جان حضرت عباس آوردند. رد این عفو ​​جزو شهدای کربلا بود و ممکن است توسط دشمن به شهادت رسیده باشد، اما آنچه در تاریخ باقی مانده است نام با شکوه حضرت ابوالفضل العباس است.

فرمانده سپاه استان اصفهان گفت: امروز از شمر، یزید و معاویه خبری نیست، اما همه مردم برای تامین حاجات خود به حضرت عباس مراجعه می کنند.

این یادگار دوران دفاع مقدس ادامه داد: بسیج توانمندی است که امام خمینی(ره) برای پاسداری از نظام متعلق به مردم و برای مردم ایجاد کرد. در اینجا همیشه در به روی شما باز است، اما برای همه مردم، زیرا به نظر ما همه مردم به جز کسانی که اسلحه به دست گرفتند و در مقابل جمهوری اسلامی ایستادند، بسیجی هستند.

5fe374ae ffe9 44af a2d6 a4cc966175ca خبر خاکستری

* هدف ما برافراشتن پرچم ایران و طنین انداز شدن سرود ملی بود

رسول معتمدی به عنوان افتخاری برای کشورمان در این رقابت ها از موفقیت تیم ملی کشورمان در جام جهانی ازبکستان، کسب مقام نایب قهرمانی تیمی و در مجموع سه مدال طلا یاد کرد.

این ورزشکار اصفهانی از تغییر وزنه برداری در کشور و اضافه شدن ورزشکاران جدید به تیم ملی گفت و تصریح کرد: الان میانگین سنی تیم ملی 23 سال است و در مسابقاتی که شرکت کردیم پنج یا شش ورزشکار بودند. برای اولین بار .کسانی که از مسابقات بین المللی جان سالم به در برده اند و امید زیادی به کسب نتایج بسیار خوب در المپیک آسیایی داریم.

قهرمان وزن 102 کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا با بیان اینکه نسبت به اشتباه برگزارکنندگان در پخش سرود ملی ایران به جای سرود ملی خود اعتراض دارد، گفت: ما خود را میهن پرست می دانیم و برای طنین انداز شدن سرود ملی خود در صحنه بین المللی رقابت می کنیم. پرچم کشورمان، چرا که همه شهدا برای دفاع از این آرمان ها رفتند.

برای من اهمیتی نداشت که اتفاقی که به صورت تصادفی یا عمدی رخ داد چه اتفاقی افتاد، زیرا فدراسیون جهانی به دلیل این حرکت ممکن است من را از جام جهانی محروم کند. او گفت: «فقط احساس کردم باید اعتراض کنم و پخش این سرود را متوقف کنم.

معتمدی از حمایت ورزشکاران از سپاه و سردار فدا تشکر کرد و خواستار تداوم حمایت ها شد.

در این جلسه عنوان شد معتمدی قصد دارد تمامی مدال های کسب شده را به امام رضا (ع) تقدیم کند و به همین دلیل مفتخر به خادمی بارگاه رضوی می شود و خانم جمالی برای شرکت در مسابقات به حضرت زینب (س) متوسل شدند و قصد دارد مدال شما را به این امام تقدیم کند.

سردار فدا در این دیدار از تصویر حکاکی شده سردار حاج قاسم سلیمانی و هدایایی از این دو ورزشکار، مربی و خانواده هایشان قدردانی کرد.

1a84045c 66f4 4f13 b39b 3f183d7494b7 خبر خاکستری

5a2b0fcb 6831 4067 bf22 4217f1869846 خبر خاکستری

e1ca7c5a a5e2 4ab6 8496 a945135ee75f خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید