پای حریف آمریکایی را بگیرید و او را له کنید / شما خالق لحظه دلگرم برافراشتن پرچم هستید


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916301

برگزاری دیدار رئیس فدراسیون با تیم ملی کشتی آزاد اعزامی به رقابت های جام جهانی

دیدار سرپرست فدراسیون با تیم ملی کشتی آزاد اعزامی به مسابقات جهانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، شب پایانی رئیس فدراسیون کشتی با اعضای تیم ملی کشتی آزاد شب گذشته در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد.

رئیس فدراسیون کشتی در نشست آزادکار کشتی گیران کشور گفت: شما نماینده شایسته 85 میلیون ایرانی با سربلندی هستید. درست است که شما جوان هستید اما من به شما قول می دهم که می توانید بهترین کشتی ها را بدست آورید و باید برای کشور خود بجنگید و از نام ایران دفاع کنید.

وی ادامه داد: برافراشتن پرچم لحظه هیجان انگیزی است و شما خالق آن هستید و می توانید از این طریق شادی را به خانه های مردم بیاورید.

منشی گفت: در تلاش هستیم تا مشکل روادید علیرضا کریمی، امیرعلی آذرپیرا، علی اکبر فضلی، احسان امینی و ابوذر اسلامی را حل کنیم تا فردا عصر به آمریکا پرواز کنند.

رئیس فدراسیون کشتی به سطح بالای این مسابقات اشاره کرد و افزود: تیم های جهان و ژاپن تیم های خوبی هستند اما شما توانایی شکست دادن آنها را دارید و باید با جان و دل روی تشک بجنگید و با آنها کار کنید. برای شکست دادن آنها برنامه ریزی کنید.”

وی ادامه داد: سربلندی شما در مسابقات اتومبیلرانی باعث تقویت روحیه جامعه می شود و باید با قدرت به راهی که در آن هستید ادامه دهید تا پرچم پرافتخار ایران عزیزمان را به اهتزاز در آورید.

رئیس فدراسیون کشتی به تقابل احتمالی با تیم آمریکا اشاره کرد و گفت: این مسابقه سخت است اما مبارزه با آنها آسان است و باید خوب دید و هر وقت فرصت کردی پای حریف را بگیر و له کن. او را حبس نکن تا آن ها را شکست دهی.» بده

دبیر گفت: چرخه انتخابی تیم ملی به شما کمک می کند بهتر بجنگید و این مسابقات فرصت خوبی برای اثبات آینده شماست.

وی در پایان گفت: برای شما آرزوی موفقیت دارم، به خدا توکل کنید و با جان و دل برای جلب رضایت مردم عزیز کشورمان بجنگید.

دیدگاهتان را بنویسید