برای احقاق حقوق ساکنان محله جهرم با قوت تلاش خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محصول الائمه استاندار مرکزی در بازدید از بخشداری جهرم اراک برای پیگیری مشکلات اخیر اهالی این منطقه گفت: در اولین جلسه شورای تامین استان بحث و تبادل نظر شد که البته این موضوع وجود ندارد. یک موضوع امنیتی است و نیازی به تایید شورای امنیت ندارد.

وی ادامه داد: قوه قضائیه کل استان با مرجعی که دستور توقف اجرای حکم و اعاده دادرسی را صادر کرده است مورد قبول قرار گرفت و هر کاری که در حوزه قضایی استان قابل انجام است با قدرت و کیفی انجام می شود. مسئولیت رعایت حقوق شهروندی را بر عهده داریم و حتی اگر آنها شخص حقیقی باشند، معتقدیم که موظفیم از استیفای حقوق آنها به صورت قانونی اطمینان حاصل کنیم، بنابراین با قاطعیت با این موضوع برخورد خواهیم کرد و هر کاری که از دستمان بر بیاید بخصوص در این زمینه انجام خواهیم داد. کمک حقوقی

استاندار مرکزی افزود: این موضوع سابقه چند دهه ای دارد و این رای مربوط به سال 95 به بعد است که با پیچیدگی ها و مشکلاتی مواجه بوده و اگر در فرصت مناسب در وضعیت معاضدت حقوقی قرار می گرفتند نتیجه بهتری می گرفت. ما قوه قضائیه هستیم که حقوق مردم را احیا و اجرا کنیم.

حلقه الائمه گفت: معاون اول رئیس جمهور نیز طی تماس تلفنی دستور رسیدگی به تماس ویژه را صادر کرد اما از هفته گذشته در استانداری در دست بررسی است و چندین هفته است که قوه قضائیه مشغول رسیدگی به موضوع است. دستور معاون اول رئیس جمهور پیگیری ویژه ای در این خصوص است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید