برای بهبود ارزشیابی معلمان به منابع جدیدی نیاز داریم

برای بهبود ارزشیابی معلمان به منابع جدیدی نیاز داریم

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: تمرکز ما بر این است که با استفاده از اعتباراتی که دولت برای آموزش و پرورش اختصاص می دهد به نتایج بهتری برسیم. توان مالی هزینه شده در آموزش و پرورش بیش از همه دستگاه هاست و تلاش می کنیم با تجهیز بهتر مدارس و افزایش سطح کیفی آموزش در سال های اجرای برنامه، آموزش را ارتقا دهیم.

تعهدات در قبال آموزش و پرورش باید حسابرسی شود

وی افزود: نکته مهم تسویه بخشی از بدهی هایی است که در گذشته وجود داشته است، قانون بودجه منبعی برای تسویه بدهی ها پیش بینی کرده است که البته برخی از این بدهی ها حسابرسی نشده است و ذیحساب مربوطه باید موضوع را تایید کنند. از طرفی تیم سازمان برنامه نیز موارد را بررسی خواهد کرد و قطعا مواردی که مورد تایید طرفین باشد جبران خواهد شد.

پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان در زمینه برگزاری کلاس های فوق برنامه در ایام کرونا و اصلاح آثار
منظور افزود: حدود 500 میلیارد تومان اختصاصاً برای اصلاح کارهای و فوق برنامه های سال گذشته در ایام کرونا به معلمان اختصاص یافت و همچنین یک میلیون تومان به عنوان هدیه در روز معلم اهدا شد. حدود یک میلیون معلم و کارمند آموزش و پرورش هزار میلیارد تومان بار مالی برای دولت داشتند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: سیاست دولت جلب رضایت حداکثری معلمان است و معتقدیم اگر پیشرفتی در کشور حاصل شود قطعا از طریق آموزش و پرورش خواهد بود و این دانش آموزان هستند که بر آن تمرکز خواهیم کرد. بر.”

وی درباره اصلاح آیین نامه ارزشیابی معلمان که نیازمند منابع جدید است، گفت: تا جایی که اطلاع دارم کار ارزشیابی به پایان رسیده و پرداختی های مربوط به ارزشیابی معلمان در سال گذشته بالغ بر 48 هزار میلیارد تومان بوده است. پرداخت شد و دیگر مشکلی بابت رتبه معلم نداریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص اعتراض معلمان به ارزشیابی معلمان نیز گفت: این ایرادات طبیعی است زیرا آموزش و پرورش دستور دارد و رتبه بندی طبق این دستورالعمل است، اما همیشه ممکن است فردی با رتبه بندی مخالف باشد. من اعتراض دارم

دیدگاهتان را بنویسید