برای موفقیت به عنوان سرمربی استقلال باید حرفه ها را هدایت کنید/ اراجیف، رسانه های دروغین جدایی پین را نادیده بگیرید!

ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791843

افرادی که می دانند چگونه تنها باشند، قوی هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: چه بازیکن و چه مربی برای موفقیت باید حرف و حدیث را هدایت کنی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی استقلال و سپاهان همیشه حساس و جذاب بوده و با توجه به کیفیت هر دو تیم فردا شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود. “

وی در خصوص شایعه جدایی گابریله پین، دستیار ایتالیایی وی پس از دیدار با سپاهان، گفت: لطفا به آرادژف، رسانه دروغین توجه نکنید. من این رسانه را دروغگو می نامم زیرا اخبار جعلی منتشر می کند. این اراجیف نه برای من مهم است و نه به من علاقه مند است. من همیشه با بازیکنان صحبت می کنم و می گویم رمز موفقیت در فوتبال ایران را به شما می دهم. چه بازیکن و چه مربی، برای موفقیت باید حرف ها و گفته ها را هدایت کنید. تمرکز من با این چیزها مختل نمی شود. مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته ام و آن موفقیت و خوشحالی هواداران استقلال است. من تمام تلاشم را می کنم تا به هدفم برسم، حتی اگر تنها باشم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: افرادی که تنها بودن را بلد هستند قدرتمند هستند. این افراد برای رسیدن به هدفشان به کسی جز خدا توکل نمی کنند. ما نه تنها با Payne، بلکه با سایر شرکا نیز همکاری بزرگی داریم. تا استقلال بازی را برد شروع می کند. از بازیکنانم خواستم روی مسابقات تمرکز کنند. ما سخت کار می کنیم و باید خوب تمرین کنیم تا به هدفمان برسیم.

مجیدی با اشاره به بازی تیمش مقابل سپاهان ادامه داد: فردای بازی با پیکان از بازیکنانم خواستم که بازی با پیکان را فراموش کنند و روی بازی با سپاهان تمرکز کنند، تصورم این است که فردا بازی زیبایی خواهد بود.

وی با بیان اینکه هافبک های استقلال طبق آمار تنها سه پاس گل داده اند، توضیح داد: از آمار که بگذریم، از عملکرد هافبک های زبیر نیکونفس، مهدی مهدی پور و سبحان کاگانی در دیدار مقابل پیکان راضی بودم.

مجیدی در خصوص اینکه در دیدار مقابل سپاهان هوادار نیست، گفت: قبلا هم گفته بودم استقلال با هوادارانش شکل می گیرد. من داشتم. بستگی به مسئولان دارد و امیدوارم هر چه زودتر هواداران به ورزشگاه ها برگردند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که بازی با سپاهان مانند گذشته جذاب خواهد بود؟ وی گفت: در چند بازی اول هم اینها فکر من است، چون تیم ما کمی تغییر کرده است، شاید درست اتفاق نیفتاد و شاید هم چیزی که می خواستم نشد، اما بازی با نفت را ببینید. صنعت. “ما به ازای هر توپی که می فرستیم حداقل 4.5 بازیکن در زمین داشتیم. هواداران از ما می خواهند که فوتبال هجومی بازی کنیم و این بخشی از ساختار استقلال است و من به عنوان مربی باید طبق ساختار باشگاه جلو برویم. مطمئن باشید بازی کنید. بازی های تهاجمی بیشتر در مسابقات آینده

مجیدی خاطرنشان کرد: چیزی که برای ما مهم است و تاکید زیادی هم دارم این است که تیمم گل نخورد. علاوه بر جایزه ای که برای نتیجه می دهم، برای یک گل نپخته جایزه هم می گذارم. فکر می کنم پارسال در 11 بازی 3 گل و امسال در 9 بازی 2 گل زدیم. تیمی که کمترین گل زده باشد قهرمان می شود.

وی درباره اینکه آیا مدافعان تیمش در بازی با پیکان یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساندند و آیا این تاکتیک در بازی با سپاهان جواب می دهد یا خیر، گفت: این یکی از تاکتیک های ماست. در جلسه فنی قبل از بازی از سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، کوین یمگا و رودی زاستد خواستم بلند شوند. از سایر بازیکنان خواستم یک دقیقه به آنها نگاه کنند. آرزوی هر مربی داشتن چنین بازیکنان بالایی است. برای دیدار با پیکان روی ضربات تمرین کردیم که به بهترین شکل این اتفاق افتاد.

مجیدی با اذعان به اینکه سایت تست استقلال در مجموعه آرارات ظاهر خوبی نداشت، گفت: تنها دغدغه من زمین تمرین است. علیرغم تمام تلاش های باشگاه و مسئولان، زمین از کیفیت خوبی برخوردار نیست و برخی از بحث های تاکتیکی ما در این زمین امکان پذیر نیست. گابریل پین بارها به من یادآوری می کند که طراحی تمرینات روی زمین امکان پذیر نیست. در فوتبال ما مشکل زمین وجود دارد و کل تهران را گشتیم و زمینی پیدا نکردیم. آنها در وسط فصل در شرف تعمیر چمن هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید