برای یک جلسه جنجالی؛ آفرین آقای یامین پور کار خوبی کردی!

برای یک جلسه جنجالی؛  آفرین آقای یامین پور کار خوبی کردی!

روز جدید در روزهای اخیر انتشار عکس هایی مبنی بر حضور اینفلوئنسرها در اینستاگرام وزارت ورزش و جوانان مورد مناقشه قرار گرفته است. خبر دیدار وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اینفلوئنسرها در اینستاگرام جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرده است.

ماجرا از انتشار عکس هایی از دیدار با تعدادی از اینفلوئنسرهای زن در اینستاگرام آغاز شد که در ساختمان دوم وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

چندی بعد این خبر با واکنش گسترده کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد. کسانی که معتقدند وحید یامین پور از طیفی است که همواره با اینستاگرام و شبکه های اجتماعی خارجی مخالفت کرده اند، از وی انتقاد کرده و گفته اند که اگر چنین دیداری در دولت قبل صورت می گرفت، معلوم نبود چه عواقبی در پی داشت. از برگزارکنندگان آن انتظار می رفت، البته این انتقاد درست است، اما این لیوان نیز نیمه پر است.

یامین پور و جریان او که همیشه می خواستند بیشتر جامعه ای غیر از خودشان را حذف کنند و نوک پیکان حمله شان به فضای مجازی بود، حالا به نظر می رسد به نقش آن قشر از جامعه واقف شده اند. این نه تنها مایه تاسف نیست، بلکه حتی می توان آن را مساعد دانست، زیرا آقایان بالاخره جامعه و نیازهای آن را می شناسند، بالاخره بخشی از جامعه را می شناسند که همیشه سعی کرده اند از آن چشم پوشی کنند، پس یعنی آفرین جناب یامین پور شما. کار خوبی کرد که بالاخره چشمت را به روی واقعیت های جامعه باز کرد و مخالفانت را دید!

دیدگاهتان را بنویسید