واکنش به حاشیه دیدار جنجالی یامین پور با وبلاگ نویسان

; در پی این واکنش ها، وزارت ورزش و جوانان با صدور بیانیه ای این نشست را «جلسه مجمع ملی خیرین ازدواج» نامید که صرفا با هدف «ترویج ازدواج در فضای مجازی» تشکیل شده است.

واکنش به حاشیه دیدار جنجالی یامین پور با وبلاگ نویسان

وزارت ورزش و جوانان در حاشیه جلسه دیروز مجمع ملی خیرین زناشویی با تعدادی از وبلاگ نویسان که آنها را وبلاگ نویس جوان نامید، بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

پس از نشست دیروز مجمع ملی خیرین ازدواج با تعدادی از وبلاگ نویسان جوان، شورای ملی برای تشویق و ترغیب ازدواج آسان جوانان و همچنین تامین جهیزیه برای زوج های نیازمند در اواخر سال جاری به مردم اعلام کرد. دیدار با وبلاگ نویسان جوان برای هماهنگی موضوع و ترویج ازدواج در فضای مجازی.

در ادامه تاکید می شود: این جلسه به دلیل نبود مکان مناسب برای برگزاری جلسات مجمع ملی خیرین ازدواج تنها در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 برگزار شد و این جلسه جلسات خود را در تالارها برگزار می کند. وزارت ورزش و جوانان سال هاست.

در پایان این بیانیه نوشته شده است که «یامین پور» معاون وزیر جوانان در این جلسه حضور نداشته و اخبار منتشر شده در این زمینه صحت ندارد.

یامین پور: از قهرمان المپیک گرفته تا حجاب آزاد و کیسه خواب صحبت کردم

به گزارش ایسنا، وحید یامین پور نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: اگر مجمع خیرین ازدواج توانسته است افراد مختلفی را گرد هم بیاورد که صدای ما هرگز به آنها نمی رسد و در مورد ازدواج با آنها صحبت می کنیم، صف های آنها داغ است.

وی ادامه داد: من در این جلسه حضور نداشتم و از جزئیات آن اطلاعی ندارم اما اعتراف می کنم که در این مدت آخوند را از آخوند تا حجاب و از قهرمان المپیک تا کاریکاتور دعوت و صحبت کردم.

واکنش به حاشیه دیدار جنجالی یامین پور با وبلاگ نویسان

دیدگاهتان را بنویسید