وبلاگ نویسان مجازی آفت زندگی واقعی هستند


ساعت: 14:31
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880806

معصومه آقامیری گفت: افراد جامعه نیاز به سرگرمی دارند و وبلاگ نویسان به دلیل بی توجهی مسئولان از این نیاز خود در اوقات فراغت سوء استفاده می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معصومه آقامیری کارشناس مسائل اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: افراد جامعه نیاز به سرگرمی دارند و وبلاگ نویسان در واقع به دلیل بی توجهی مسئولان اوقات فراغت از این نیاز استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه وبلاگ نویسان مجازی به بلای زندگی واقعی تبدیل شده اند، ادامه داد: این وبلاگ نویسان ضمن ترویج مصرف گرایی، در جذب افراد و ایجاد نیازهای کاذب در مخاطب و تشویق آنها به خرید بسیار هوشمندانه عمل می کنند.

آقامیری افزود: زندگی این وبلاگ نویسان در فضای مجازی ویترینی و دور از واقعیت است.

این کارشناس گفت: این وبلاگ نویسان با به تصویر کشیدن رویاها و ایده آل ها پول در می آورند، اما وقتی به خود می آیید متوجه می شوید که به محصولی که خریده اید نیازی نداشته اید، بلکه انگیزه داشته اید و آن را سفارش داده اید.

وی با بیان اینکه امروزه بسیاری از مدهای غیرواقعی اینستاگرام جای خود را در دنیای واقعی پیدا کرده اند، گفت: اکثر فالوئرهای این وبلاگ نویسان دانش رسانه ای کمی دارند و با دنبال کردن آنها می خواهند توجه عمومی را به خود جلب کنند.

آقامیری گفت: مسئولان برای فعالیت وبلاگ نویسان در فضای مجازی والنگار قوانینی ایجاد کنند تا آسیب آن به جامعه سرایت نکند.

آقامیری در پایان اتلاف وقت را مهم ترین نتیجه گذراندن اوقات فراغت در فضای مجازی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: اگر با دانش و مدیریت زمان وارد این فضا نشویم، ضمن غرق شدن در آن، به سمت فضای ذهنی، روانی کشیده می شویم. و خسارات مالی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید