طرح استیضاح وزیران خیلی زود است/ آقای عبدالملکی کار ساختاری خوبی را آغاز کرد

ساعت: 19:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801377

احمد راستین نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح خیلی زود است و این طرح از سوی مجلس صورت نگرفته است، هرچند وجود مولفه های نظارتی مانند استیضاح و قانون اساسی است. استیضاح.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی بیان کرد: انتقاد می تواند از یک روز کاری شروع شود و تا آخرین روز مسئولیتش ادامه داشته باشد، حتی مدیر هم در روز اول کارش می تواند اشتباهاتی داشته باشد که قابل نقد باشد.

وی با اشاره به اینکه انتقاد از روز اول ممکن است برای یک مدیر اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: انتقاد منصفانه و انتقاد تحریک کننده مهم است.

راستین گفت: طرح های مطرح شده برای استفساریه زود است و طرح از سوی مجلس درست نیست، هرچند در قانون مولفه های نظارتی مانند استیضاح و استیضاح پیش بینی شده است.

وی گفت: امروز برخی از دستگاه‌های ما وارث یک دستگاه هسته‌ای هستند که فرصت‌های زیادی را از دست داده است و باید اجازه داد اصلاح شود و پویاتر شود، اجازه دهیم برنامه‌های خود را اجرا کنند. و نتیجه برنامه عملیاتی آنها حداقل به یک سال برای تجزیه و تحلیل عملکرد نیاز دارد.

راستین ادامه داد: البته اگر ظرف یک سال اشتباهات فاحشی صورت گیرد، مجلس بر اساس وظیفه خود از حقوق مردم خود دفاع می کند، بنابراین ممکن است استیضاح زودتر از یک سال انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم افرادی مانند آقای عبدالملکی کار ساختاری خوبی را آغاز کرده اند و باید اجازه داد تا به برنامه های خود عمل کنند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید