برخورد با آمبولانس های مسافری / صدور 3 میلیون و 900 هزار جریمه برای معاینه فنی خودرو

ساعت: 10:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800872

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از صدور سه میلیون و 900 هزار جریمه برای خودروهای فاقد معاینه فنی در 9 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدحسین حمیدی صبح امروز در نشست خبری در ستاد پلیس راه تهران درباره برخورد با خودروهای آلاینده فاقد معاینه فنی، اظهار کرد: سه میلیون و 900 هزار جریمه برای غیرقابل تشخیص بودن خودروها در 9 ماهه امسال صادر شد.

وی ادامه داد: هزار و 500 دستگاه خودروی سواری آلاینده به ایستگاه خدمات رسانی اعزام شد و معاینه فنی 1120 خودرو نیز به دلیل آلایندگی با وجود معاینه فنی لغو شد.

به گفته حمیدی، پلیس با کمک دستگاه های معاینه فنی سیار در حال بررسی این موارد است.

وی همچنین از تغییر سازوکار گشت های نامحسوس پلیس خبر داد و افزود: در یک ماه گذشته 500 خودرو متخلف ساعت ها یا روزها توقیف شده اند.

حمیدی همچنین درباره تغییر صورت گرفته در گشت نامحسوس بیان کرد: زمان بندی و فعالیت این گشت ها و نحوه توقیف خودروها نیز تغییر کرده است.

وی افزود: این متخلفان مرتکب تخلفات، تصادفاتی مانند سرعت غیرمجاز، لمینیت و … شده اند.

مسافر با آمبولانس

حمیدی به بررسی یکی از طرح‌های پلیس برای برخورد با آمبولانس‌های خارج از شبکه بهداشت و درمان و مأموریت‌های غیرمرتبط پرداخت و گفت: فعالیت‌های خارج از مأموریت آنها با هم درگیر شدند.

وی درباره این تخلفات گفت: متأسفانه برخی از این آمبولانس ها مسافران، VIP و … را با خود برده بودند. و مورد بررسی قرار گرفتند.» البته در یک ماه گذشته چنین موردی نداشتیم.

این خبر تمام شد…

دیدگاهتان را بنویسید