برخورد خشن با راننده پراید در ملایر / پلیس به موقع رسید

برخورد خشن با راننده پراید در ملایر / پلیس به موقع رسید

روز جدید : فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارقی که با اقدام سریع و به موقع ماموران کلانتری 11 آن شهرستان اقدام به سرقت به زور یک دستگاه خودرو پراید کرده بود خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: پس از اطلاع مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ملایر در پی اقدام فردی برای سرقت یک دستگاه خودرو پراید و مواجهه با مقاومت راننده، چند نفر بلافاصله تیم های پلیس 11 به محل اعزام شدند.

ساکی ادامه داد: پلیس به سرعت و به موقع در محور مواصلاتی مذکور حاضر شد و سارق را که قصد فرار داشت دستگیر کرد.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد به عنوان سرنشین قصد سرقت یک دستگاه پراید را داشته است. وی گفت: سارق با مقاومت راننده مواجه شد و خودرو را در میانه راه متوقف کرد. پلیس تماس گرفته شد.

ساکی از دستگیری این متهم خبر داد و با تشکیل پرونده و توصیه به رانندگان به مراجع قضایی معرفی شد: تا حد امکان از سوار کردن افراد غریبه و مشکوک خودداری کنند و شهروندان در حین تردد و عبور و مرور از تاکسی یا آژانس های سازمان یافته استفاده کنند. استفاده کنید و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با شماره تلفن 110 پلیس را در جریان قرار دهید.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در جای دیگری از کشف 25 فقره سرقت و دستگیری 16 سارق و خریداران اموال مسروقه در اجرای طرح مبارزه با سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با کمک پلیس متخصص، اورژانس خبر داد. و کلانتری 11، 12 و 13.

ساکی تصریح کرد: برای رسیدگی به مطالبات شهروندان با تمرکز بر برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه، مرحله دیگری از طرح مبارزه با سرقت در شهرستان ملایر اجرا شد.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان با انجام شگردهای ویژه پلیسی مخفیگاه سارقان را شناسایی و در چند مرحله عملیات غافلگیرانه در نقاط مختلف شهر دو خودروی مسروقه و هشت دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند.

ساکی ادامه داد: در اجرای این طرح 16 سارق و خریداران اموال مسروقه دستگیر و سارقان دستگیر شده به هشت فقره سرقت شخصی و هفت فقره سرقت خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی گفت: در این ماموریت ها 21 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودرو توقیف و از مخفیگاه متهم دو تیغه سلاح سرد کشف شد.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان به منظور توانمند شدن در برابر کلاهبرداری مجرمان، با رعایت توصیه ها و هشدارهای پیشگیرانه پلیس، اموال و امکانات خود را به وسایل بازدارنده و ضد سرقت مجهز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید