برای راننده پراید به اتهام ضرب و شتم عمدی روحانی کیفرخواست تشکیل شد

در پی دستور رئیس قوه قضائیه برای ردیابی فوری و قاطع ماموران مجروح چند دانش آموز در برخی نقاط کشور، کیفرخواستی برای راننده پراید متهم به ضرب و شتم عمدی روحانی تشکیل شد.

بنابر اعلام قوه قضائیه، در پی دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر تعقیب فوری و قاطع عاملان مجروح شدن چند دانش آموز در برخی نقاط کشور، دادستان تهران برای راننده پراید متهم به اتهام قاطعیت کیفرخواست صادر کرد. کتک زدن عمدی یک روحانی

در چند روز گذشته عکسی از یک خودروی پراید در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد یک آخوند پس از برخورد با خودروی پراید بر روی خودرو افتاده و توسط خودرو در خیابان کشیده می شود.

راننده پراید متهم به ضرب و شتم عمدی روحانی بلافاصله با دستور قضایی در منطقه مرزداران تهران دستگیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی آژه ای رئیس قوه قضائیه دیروز در جلسه شورای عالی قضایی به برخی حوادث و حوادث اخیر از جمله شهادت آیت الله سلیمانی، جنایت سراوان که منجر به شهادت شهرکی شد اشاره کرد. و همسرش و همچنین مجروح شدن چند دانش آموز در برخی نقاط کشور و حادثه رخ داده در سبزوار که منجر به کشته شدن یک جوان شد، دستور قطعی را به تمامی ضابطین مربوطه قضایی در سراسر کشور صادر کرد. کشور. کشور نهایت سرعت، دقت و قاطعیت را در تعقیب، تعقیب و مجازات ضاربان و قاتلان حوادث مذکور به کار گیرد و به ویژه در مواردی که ضاربان و قاتلان شناسایی و دستگیر شوند، نباید تعلل کرد.

برهمین اساس و در کمتر از 48 ساعت از دستور رئیس قوه قضائیه، حکم احضار رهبر پراید متهم به تعرض به یک روحانی صادر شد.

دیدگاهتان را بنویسید